نهضت آسفالت راه‌های روستایی بهمئی از پهنوک تا آب‌الوان
نهضت آسفالت راه‌های روستایی بهمئی از پهنوک تا آب‌الوان
مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحولی بنیادین در بهسازی و روکش آسفالت جاده های شهرستان بهمئی ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه های شهرستان بهمئی اظهار کرد: روکش آسفالت محور لیکک ماغر به طول ۲/۵ کیلومتر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در حال اجرا بوده و در راستای رفاه حال کاربران جاده ای صورت می گیرد.

 

عابد محمدی گفت: در حوزه بخش سرآسیاب در روستای آب الوان به طول ۱/۵ کیلومتر روکش آسفالت صورت گرفت، در حوزه بخش ممبی شهرستان بهمئی قطعه اول محور بنه پیر به پهنوک به طول ۵/۵کیلومتر بهسازی و آسفالت با اعتباری بیش از ۸/۵ میلیارد ریال در حال اجراست این پروژه قطعه اول مسیر پهنوک بوده که امیدواریم در چند ماه آینده این مسیر به مرحله آسفالت برسد و مردم آن حوزه بتواند از راه مطلوب بهره مند شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: از طرفی روکش آسفالت مسیر ممبی به سید صالح در حال اجراست آسفالت این مسیر که از چند سال پیش از کیفیت خوبی برخودار نبود حال می‌توان از آن بعنوان یک خدمت خوب قلمداد کرد.

 

محمدی افزود: در اینجا لازم می‌دانم از دولت خدمتگزار و استاندار نهایت تشکر و قدرشناسی را داشته باشم و همه تلاش خود را در راستای رضایت مردم شریف استان خواهیم کرد تا بتوانیم خادمین خوبی برای آنها باشیم.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ