مردم برای «صلواتی» سنگ تمام گذاشتند/ خدا را شاکریم که ائمه جمعه نوکر مردم هستند
مردم برای «صلواتی» سنگ تمام گذاشتند/ خدا را شاکریم که ائمه جمعه نوکر مردم هستند
مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم برای صلواتی سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خبر دیشموک،پس از توهین و هتک حرمت به امام جمعه قلعه رئیسی در یک پیچ اینستاگرامی توسط دشمنان و معاندین که مصادف بود با سفر این امام جمعه به کربلا؛ جمع زیادی از مردم شهر قلعه رئیسی از این امام جمعه استقبال کردند.

اقشار مختلف مردم از روزهای گذشته که شاهد چنین تهمت و بی حرمتی به امام جمعه خود بودند در یک حرکت مردمی و انقلابی خواستار حضور برای استقبال شدند.

اما امروز به صورت یک حرکت کاملا مردمی به میدان آمدند و امام جمعه این شهر را مورد استقبال خود قرار دادند.

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در این مراسم ضمن تقدیر از حضور مردم قلعه رئیسی عنوان کرد: در سفری که امام جمعه از هفته گذشته به کربلای معلی داشتند شاهد حاشیه بودیم که برای ایشان به وجود آمد و سریعا موضوع را به نهادهای امنیتی و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در میان گذاشتم.

وی با بیان اینکه از همه نقاط پی‌گیر بودند و کمک می کردند و مردم بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی در این موضوع همکاری و تلاش کردند افزود: همدلی در این موضوع کمک کرد تا فضا به سمت آرامش برود و این فضا به استقبال مردم منتهی شد که این استقبال آنقدر باشکوه بود که از ابتدا تا انتهای این استقبال دچار بغض بودم و از این موضوع و این حمایت و توجه مردم به امام جمعه خودشان خوشحال بودم.

عبودی خاطرنشان کرد:در طول تاریخ روحانی شیعه همیشه در معرض این هجمه‌‌اه بودند و ما بزرگانی از دست دادیم مثل شهید اول او را شهید کردند آتش زدند و خاکسترش هم بر باد دادند و این سابقه علمای شیعه است.

وی خطاب به دشمنان گفت: هیچ موضوعی نمی توانست محبوبت حاج آقا صلواتی را این قدر افزایش دهد اما دشمن به کمک این محبوبت افزایش یافت و این حضور نشان از این بود که ما یک آبرویی داریم و تمام وجودمان را تقدیم قرآن، دین و انقلاب خواهیم کرد و نمونه بارز آن صلواتی است که در جهت خدمت به مردم وجود و زندگی خود را فدا می کند و این فرد در بعضی جلسات با همه درگیر می شد تا یک مشکل را برطرف کند و چه افتخاری بالاتر برای یک طلبه که خدمت گذار مردم باشد.

مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان عنوان کرد: امروز حاج آقا صلواتی در سطح استان به یک روحانی شجاع و نترس و انقلابی و ولایی و مردمی تبدیل شده و در پروفایل ها و وضعیت ها چه تعابیری برای ایشان بکار بردند و به حاج آقا صلواتی عرض می کنم خدا  امتحان می کند پیج منافقین را کنار بگذاریم چرا که این کار دشمن است.

وی تاکید کرد: همه گروه ها و جناح ها و حتی کسانی که شاید با امام جمعه اختلاف نظر هم داشتند اما در این چند روز به صحنه آمدند و نتوانستند تحمل کنن کار به جریان سیاسی و منطقه ای ندارد افرادی زنگ می زدند که باور نمی کردیم ما به نوکری شما مردم افتخار می کنیم و خوشحالم که حاج آقا صلواتی با عزت برگشتند و به ایشان تبریک عرض می کنم.

عبودی با بیان اینکه خدا را شاکریم که ائمه جمعه در استان داریم که به فکر مردم هستند و مطالبه به حق مردم را اولویت قرار می دهند بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال اختلاف بین مردم و روحانیت هستند اما ما مردمی هوشیار داریم و باید در مقابل این مسائل هم هوشیارانه و انقلابی عمل کرد که تاکنون به همین شکل بود و درود به شما مردم که هوشیارانه عمل کردید.

انتهای پیام/