قاریان ایرانی در مسجد النبی (ص)
قاریان ایرانی در مسجد النبی (ص)
قاریان ایرانی کاروان نور که در مدینه بسر می‌برند پس از نماز مغرب در صحن مسجدالنبی (ص) در حلقه‌های قرآنی، آیات کلام الله مجید را تلاوت می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، کاروان نور حج تمتع ۱۴۰۲، متشکل از قاریان کشورمان و گروه تواشیح میعاد خوزستان، برنامه‌های قرآنی را در بعثه مقام معظم رهبری، کاروان‌ها، همایش‌ها و جلسات اجرا می‌کنند.

 

اعضای این گروه که در شهر پیامبر بسر می‌برند برخی روز‌ها پس از نماز مغرب در صحن مسجدالنبی (ص) با تشکیل حلقه‌های قرآنی و یا شرکت در حلقه‌های قرآنی مسجدالنبی، با آوایی دلنشین آیات کتاب الهی را تلاوت می‌کنند که با استقبال زائران حرم پیامبر (ص) و مسجدالنبی (ص) مواجه شده است.

 

براساس این گزارش، امسال، بیست نفر شامل استادان و قاریان ممتاز (۱۴ قاری)، یک حافظ و گروه تواشیح شامل ۵ نفر از اعضای گروه تواشیح میعاد خوزستان به سرپرستی احمد ابوالقاسمی به حج ابراهیمی اعزام شده اند و درحال اجرای برنامه‌های قرآنی در جمع زائران ایرانی و حاجیان دیگر کشور‌ها هستند.

 

مأموریت کاروان نور از آغازین روز‌های اعزام زائران ایرانی شروع و تا واپسین روز‌های حضور ایشان در مکه و مدینه ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ