تیراندازی شبانه حق الناس هست/ فضای آموزشی کافی نداریم
تیراندازی شبانه حق الناس هست/ فضای آموزشی کافی نداریم
وی مهم ترین پیام  و آرمان اما را قیام مسلمان جهان اسلام در برابر ظلم و ستم دانست و افزود :   همه مسلمانهای دنیا باید در مقابل استعمارگران و مستکبران و ستم گران زورگو قیام و حق خود را از آنها بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک، اظهار کرد:  مغازه داران توجه داشته باشند که کتاب هایی با موضوع خرید و فروش را مطالعه تا دچار ربا و مشکلات دیگر نشوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد : طوفان الاقصی نشان داد گنبد آهنین رژیم صهیونیستی قابل دوام نیست و نیروهای موساد و تجهیزات نظامی رژیم غاصب صهیونیستی برای مقابله با مسلمان جهان اسلام بی،تاثیر است.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند با اشاره به اقدامات آمریکا در ارسال تجهیزات جنگی ،سفر مکرر مسئولان آنها به اسرائیل غاصب ،اذعان داشت : این موارد نقطعه ضعف و مسئله اصلی شکست آنها بود و  باعث شد تا موجی از حملات کشورهای اسلامی به سمت آنها صورت بگیرد.  وی افزود : تدوام جبهه حق علیه باطل ،سبب هماهنگی بیشتر جهان اسلام، و جبهه مقاومت و رهبری آن ، نقشی محوری در آينده ای نزدیک خواهد داشت.

 

امام جمعه دیشموک ضمن اشاره به اینکه هر کجا کشتار و خون ریزی است نقش امریکا در آن پررنگ هست ،بیان کرد : با فرارسیدن سالگرد شهدای اغتشاشات ک مدافع امنیت قرار داریم و مقام معظم رهبری در این زمینه فرمودند؛  پوستری دیدم نوشته که آرمان و روح الله شهید شدند تا آرمان های روح الله حفظ شوند.

وی تشکیل حکومت اسلامی را از آرمان های امام دانست و تصریح کرد :حمایت از محرومان و  قشر آسیب پذیر جامعه هست که باید از پابرهنگان حمایت شود و این کلام امام (ره) بود .

 

حجت الاسلام والمسلمین راوند در ادامه گفت : مسئولان در نظام وظیفه ای جز خدمت به مردم ،جهادی و شبانه روزی ندارند. خطیب نامز جمعه هفته دیگر آرمان امام راحل را ریشه کن کردن عده سرطانی جهان اسلام دانست و گفت : اسرائیل یک غده سرطانی است که در قلب استعمارگران به ویژه آمریکا ریشه زد و تا این غده نابود نشود کشورهای اسلامی با مشکل روبرو خواهند بود.

 

وی مهم ترین پیام  و آرمان امام را قیام مسلمان جهان اسلام در برابر ظلم و ستم دانست و افزود :   همه مسلمانهای دنیا باید در مقابل استعمارگران و مستکبران و ستم گران زورگو قیام و حق خود را از آنها بگیرند.

 

امام جمعه دیشموک تیراندازی های شبانه را حق الناس دانسته و متذکر شد : مشکلات فرهنگی مشخص هست و باید حرکت انقلابی در همه تصمیمات مورد توجه قرار بگیرد و  اگر دین را مقوله زندگی قرار دهیم و قران را مد نظد داشته باشیم ساعت ۱۲ شب که مردم خواب هستند تیراندازی نمیکنیم و این حق الناس هست.

امام جمعه دیشموک گفت : انتظار میرود جهت حل مشکلات ،مسئولان دنبال عملی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی باشند.

 

خطیب عبادی،سیاسی جمعه دیشموک سکوت سید حسن نصرالله را یک پیام رعب آور برای منطقه و دشمنان اسلام دانست و بیان نمود :سکوت ایشان وحشت را به اردوگاه رژیم صهیونیستی تزریق کرد و دنبال عدم پخش سخنرانی وی در منطقه هستند.

 

امام جمعه دیشموک در پایان عدم فضای آموزشی کافی برای منطقه را یک معظل اساسی برشمرد و گفت : امیدواریم استاندار و مسئولان نسبت به این امر مهم توجه ویژه داشته باشند.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ