توزیع مرغ منجمد تا پایان ماه رمضان در دیشموک ادامه دارد
توزیع مرغ منجمد تا پایان ماه رمضان در دیشموک ادامه دارد
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان کار توزیع مرغ منجمد با نرخ مصوب در دیشموک آغاز شد و همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبر دیشموک، رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگار در دیشموک  با اشاره به اهمیت گوشت مرغ در سبد غذایی مردم بویژه در ماه مبارک رمضان اظهار کرد : ۲۷ واحد مرغداری فعال در شهرستان کهگیلویه وجود دارد که در هر دوره ۵۴۰ هزار قطعه جوجه ریزی صورت می‌گیرد که سالانه حدود ۳ میلیون قطعه جوجه پرورش داده می‌شود.
حکمت‌الله نریمانی افزود: سالانه بیش از ۶ هزار تن گوشت مرغ در شهرستان کهگیلویه تولید و روانه بازار شهرستا‌ن‌های مختلف استان می‌شود.

وی به تامین گوشت مرغ در ماه مبارک رمضان هم اشاره کرد و گفت : برای تامین گوشت گرم مرغ در شهرستان هیچ گونه کمبود و مشکلی وجود ندارد و مرغداری‌های شهرستان بصورت روزانه مرغ تولیدی خود را روانه کشتارگاه و بازار میکنند .

رئیس اداره جهاد کشاورزی کهگیلویه گفت: در شهر دیشموک تا به امروز ۱۵ هزار کیلوگرم مرغ منجمد بین مردم توزیع شده که این روند تا پایان ماه مبارک رمضان در دیشموک ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: هزار و پانصد کیلوگرم مرغ منجمد فردا در شهر دیشموک بین شهروندان محترم شهر دیشموک از طریق فروشگاه فروش مرغ در مرکز شهر دیشموک توزیع می‌شود.

نریمانی عنوان کرد: فروش این مرغ به قیمت مصوب دولتی در بین مردم شهر دیشموک و شهرستان کهگیلویه توزیع می‎‌شود.

انتهای پیام/