ابتکار عمل دادستان  برای ارتباط مستقیم و مطمئن با مردم/ کم کاری مدیران را گزارش دهید اسرار لو نخواهد رفت
ابتکار عمل دادستان  برای ارتباط مستقیم و مطمئن با مردم/ کم کاری مدیران را گزارش دهید اسرار لو نخواهد رفت
دادستان دنا از اعلام راهی مطمئن و آسان برای ارتباط با دادستانی این شهر خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند نظرات، انتقادات، موارد مشکوک، مشکلات و کم‌کاری‌های ادارات و مدیران را در یک فضای کاملا امن گزارش دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، افشین دادستان دنا اظهار کرد: برخی شهروندان برای کوچکترین مشکلی مجبور هستند تا شخصا وارد دادگستری شوند و یا دسته دیگر کسانی که می‌خواهند مشکلات موجود در جامعه و کمبودها و یا احیانا کم کاری‌ ادارات یا مدیران را به گوش مسئولین قضایی برسانند رویه های فعلی برایشان سخت بود.

وی تصریح کرد: برخی به احتمال زیاد ملاحظه کاری کرده یا نمی‌خواهد کسی آنها را در راهروی دادگاه ببیند لذا اقدام به انجام وظیفه و رسالت خود نمی‌کنند.

این مسئول یادآور شد: به همین منظور دادستانی دنا اقدام به راه اندازی سامانه سامد کرده است تا شهروندان بتوانند نظرات، انتقادات و موارد مشکوک، مشکلات و کم کاری های ادارات و مدیران را در یک فضای کاملا امن گزارش دهند.

دادستان دنا در همین خصوص توضیح داد و گفت: هویت همه کسانی که با این سامانه در ارتباط هستند کاملا محرمانه است و هیچ شخصی قادر به دیدن اطلاعات نخواهد بود.

مدعی العموم دنا افزود: شهروندان می توانند در نرم افزار سروش با شماره تلفن ۰۹۹۱۳۹۵۱۸۲۲ ارتباط مستقیمی با ما داشته باشند.

 

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ