آیا پیمانکاران دیشموک خلع ید شدند؟
آیا پیمانکاران دیشموک خلع ید شدند؟
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نشست فنی استانداری بیش از 12 پیمانکار به دلیل تعطیلی عمدی پروژه‌ها و یا عدم وجود اعتبار، خلع ید شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ؛ داریوش فاطمیان عضو شورای شهر قلعه رئیسی در نشست مدیران این بخش با رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد به بیان مشکلات شهر قلعه رئیسی پرداخت و گفت: قلعه تاریخی شهر قلعه رئیسی که یکی از بناهای تاریخی استان است در معرض ریزش قرار دارد که نیاز است مسوولان میراث فرهنگی و گردشگری فکری به حال این قلعه کنند چرا که خانواده های بسیاری در اطراف سکونت داشته و خطر ریزش آنها را تهدید می‌کند.

فاطمیان، راه اندازی راهدارخانه بخش چاروسا را یکی از خواسته های مسوولان از مدیرکل راهداری دانست و خواستار روکش آسفالت جاده از قلعه دختر تا قلعه رئیسی شد.

قدرتگ الله اشکبوش رئیس شورای شهر قلعه رئیسی هم به مشکلات کمربندی قلعه رئیسی پرداخت و تاکید کرد: کمربندی شهر قلعه رئیسی می تواند گره ترافیکی مرکز شهر را برطرف کند.

شاهینی رئیس برنامه و بودجه استان در این عنوان کرد: در سفر دوم رئیس جمهور اعتبارات بسیار خوبی اختصاص داده شد که منتظر تخصیص آنها هستیم که می‌تواند بسیاری از گره ها و مشکلات مناطق محروم استان را برطرف کند.

وی افزود: بیش از سه هزار کیلومتر راه روستایی در استان داریم که باید روی آنها کار شود و برای هر کیلومتر بیش از ۳۵ میلیارد تومان در استان باید هزینه کرد و بخضی از محرومیت هم به ادوار گذشته بر می‌گردد وقتی به استان آمدیم شاخص ها را که دیدیم مایه تعجب بود که از آخر اول هستیم.

شاهینی تاکید کرد: از روز اول که آمدیم تلاش کردیم تا بتوانیم شاخص ها را تغییر دهیم و این شاخص ها را فقط می‌شود از دیگر منابع تامین اعتبار کرد لذا از طرق مختلف دنبال تامین اعتبار هستیم تا بتوانیم عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

وی افزود: اعتبار کهگیلویه ۱۶۰ میلیارد بود که امسال ۳۷۰ میلیارد است و برای شهرستان کهگیلویه در همین سفر رئیس جمهور بیش از دو هزار میلیارد اعتبار داده شده که از نظر ما کافی نیست.

شاهینی بیان کرد: به دلیل توپوگرافی منطقه هزینه کارهای عمرانی بسیار بالاست و باید قدردان خدمات نظام جمهوری اسلامی باشیم که این مقدار در جهت رفع محرومیت گذشته و امروز اگر گاز به دورترین روستاهای این مناطق رفته به برکت خدمت نظام است.

رئیس برنامه و بودجه استان با بیان اینکه با مردم با صداقت حرف بزنیم و اگر با صداقت حرف زدیم مردم بهتر از ما می پذیرند عنوان کرد: مدیران باید برنامه ریزی داشته باشد مدیر باید بداند روستایی که ۱۴۰ خانوادهدارد با روستای ۲۰ خانواری متفاوت است.

وی با ابراز گلایه از بعضی پیمانکاران گفت: پیمانکارانی هستند که عمدا کار و پروژه ها را تعطیل کردند و به مدیران گفتم و به سازمان مرکزی هم اعلام کردم پیمانکارانی که خود اعتبار ندارند پروژه به آنها واگذار نشود و در نشست فنی استانداری بیش از ۱۲ پیمانکار خلع ید شدند زیرا با هیچ شخصی تعارف نداریم و در کنار آنها از پیمانکارانی که تلاش می کنند و از جیب خود خرج می کنند و بعد دنبال پول می‌آیند حمایت می‌کنیم.

پایان پیام

  • نویسنده : مالک آهنگ