آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۸۴ روستای کهگیلویه و بویراحمد با دستور رئیس‌جمهور
آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۸۴ روستای کهگیلویه و بویراحمد با دستور رئیس‌جمهور
آبرسانی پایدار به ۱۸۴ روستای محروم استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور به دستور رئیس جمهور آغاز شد.

به گزارش خبر دیشموک ، اسفندیار برخه مدیرعامل آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه آئین ویدئو کنفرانسی سراسری کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های آب و فاضلاب کشور در یاسوج اظهار کرد: امروز به دستور رئیس جمهور آبرسانی به ۱۸۴ روستای محروم استان کلنگ زنی شد.

وی گفت: با تکمیل این پروژه ها ۱۳۰۳۳ خانوار با جمعیت ۵۰۷۶۳ نفر از آب شرب سالم بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل آبفا استان تصریح کرد: آبرسانی به استان از همه ظرفیت ها با تمام توان ادامه دارد و در صورت تخصیص بودجه مصوب شده سفر ریاست جمهوری شاهد تحولات خوبی در حوزه آب به ویژه مرکز استان خواهیم بود.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به نگاه ویژه دولت و شخص رئیس جمهور به مسائل استان به‌ ویژه در حوزه آب گفت: این پروژه ها با همکاری و مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سپاه و بسیج سازندگی قرار است ظرف ۲ سال و یا کمتر به مرحله بهره برداری برسد.

وی گفت: اعتبار این پروژه های آب روستایی افزون بر ۲۰۸ میلیارد تومان است که از محل منابع محرومیت زدایی تأمین می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات خوب در حوزه آبفا خاطرنشان کرد: با شروع و تکمیل این پروژه ها شاهد بهبود قابل توجه وضعیت آب شرب مردم به ویژه در روستاهای کمتر برخوردار استان خواهیم بود.

در این آئین همزمان با سراسر کشور و با دستور رئیس جمهور، ۱۸۴ پروژه آب روستایی در کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد و آن طور که مسؤولان بسیج سازندگی گفته‌اند، اگرچه بنا بر اتمام ۲ ساله این طرح ها است اما تلاش‌ها برای کاهش این زمان است.

انتهای پیام/س

  • نویسنده : مالک آهنگ