یک انتصاب با حکم فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد+جزئیات
یک انتصاب با حکم فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد+جزئیات
طی حکمی از سوی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد جانشین بسیج دانشجویی استان معارفه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، مروز ۲ مرداد ماه طی مراسمی با حضور مسول بسیج دانشجویی استان، مسول بازرسی سپاه فتح و اعضا و مسولان بسیج دانشجویی استان ، جانشین این سازمان معرفی شد.

مسول بسیج دانشجویی استان در این مراسم با اشاره به ظرفیت های این سازمان گفت: بسیج دانشجویی دارای ظرفیت های عظیمی در حوزه ی تربیت نیروی انسانی است که می تواند به عنوان الگوی تربیت نیرو و مدیر جهادی تراز انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

سید مسعود پرهیزگاری در ادامه بسیج دانشجویی را پرچمدار حقیقی مطالبه گری منطقی، عالمانه، جهادی و گره گشا دانست.

زریر فرضی زاده، مسول بازرسی سپاه فتح نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت بسیج دانشجویی در جامعه و دانشگاه، فرصت های موجود در این مجموعه را نا امید کننده نقشه دشمن و مقوم پایه های معرفتی، تشکیلاتی عقلانیت محور در محیط دانشجویی و فضای جامعه عنوان کرد.

صمد برسیاه نیز با اشاره به نگاه جامع امام خمینی به بسیج دانشجویی افزود:

مقام معظم رهبری (مد ظله) همین نگاه را نیز نسبت به بسیج دانشجویی دارند و انتظار چتر حمایتی و نقش مادری بسیج دانشجویی را در فضای تشکلی دانشجویی دارند و معتقدند که بسیج دانشجویی باید سازمان دهنده و شبکه کننده تمام برنامه ها و گروه ها و جریان های انقلابی در راستای فعالیت های جبهه ای و اثرگذار باشند.

در این نشست طی حکمی از سوی سردار حمید خرمدل، صمد برسیاه به عنوان جانشین بسیج دانشجویی معرفی شد.

برسیاه، دانش جوی دکتری مهندسی شیمی می باشد و پیش از این در مسولیت هایی چون معاونت رشد و کادرسازی و معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان مشغول به خدمت بود.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ