چه کسی پاسخگوی بی‌عدالتی در حق کشاورزی کهگیلویه است؟
 چه کسی پاسخگوی بی‌عدالتی در حق کشاورزی کهگیلویه است؟
امام جمعه کهگیلویه گفت: در حق کشاورزی این شهرستان در گذشته ظلم مضاعف شده است.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار رییس جهاد کشاورزی این شهرستان، اظهار کرد: در گذشته در حق کشاورزی شهرستان جفا و ظلم نابخشودنی شده است، آب‌های روان مارون و کوثر، چشمه‌های خوبی در شهرستان وجود دارد اما برداشت آب از آن‌ها صورت نگرفت.

امام جمعه کهگیلویه گفت: جفای گذشتگان قابل بخشش نیست و ظلم مضاعف به این شهرستان شد.

وی با بیان این‌که شهرستان‌های اطراف به واسطه آبی که زمستان‌ها داد و فریادش در  کهگیلویه است، سبز و پرطراوت شده‌اند بیان کرد: مشکلات آبی ما با شعار حل نمی‌شود باید ایستادگی و مقابله شود، برخی فقط حرف می‌زنند برای آبریز باید هزینه داد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در ادامه صحبت‌های خود به بررسی فرصت‌های کشاورزی در شهرستان پرداخت و افزود: امروز یکی از مسائل مهم در این حوزه، آموزش کشاورزی است، و کشاورز باید کارشناس این حوزه را باور کند.

وی استفاده بهینه از زمین‌های کشاورزی را باعث پیشرفت در حوزه کشاورزی عنوان و با بیان این‌که خیلی از ظرفیت‌های این حوزه راکد است گفت: دامپروری ما مطلوب نیست، در حوزه آبخیزداری بهتر می‌توانیم موفق شویم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر هدررفت بیت‌المال در پروژه دره خواجه را یادآور شد و تصریح کرد: این همه هزینه و ظرفیت جایی ایجاد شد که کسی زندگی نمی‌کند، اگر کارها با نگاه کارشناسی پیش رود خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

امام جمعه کهگیلویه با توجه به برخی نارضایتی‌ها از بازار گفت: یکی از این دلایل عدم برخورد کارشناسان و لحظه‌ای بودن برخورد‌هاست.

وی افزود: اصل کار فرهنگ‌سازی است و خود مردم باید تذکر دهند، و در نظارت‌ها به گونه‌ای برخورد شود که متخلف متنبه شود.

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ