پیام رئیس آموزش و پرورش دیشموک به مناسبت روز ۱۳ آبان
پیام رئیس آموزش و پرورش دیشموک به مناسبت روز ۱۳ آبان
این روز، روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ره) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش آموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمانخواهی جان در راه عدالت نثار می کنند تا ریشه ظلم بر چیده شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ جهانگیر اژدر در پیامی ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان ، از دانش آموزان و مردم دعوت کرد تا در راهپیمایی روز جمعه شرکت نمایند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، این روز، روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ره) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش آموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمانخواهی جان در راه عدالت نثار می کنند تا ریشه ظلم بر چیده شود.

پرچم ۱۳ آبان به عنوان پرچم مقاومت جاودان این ملت همواره برافراشته باقی می‌ماند و آموزش و پرورش نیز در روز دانش آموز با مردم انقلابی و سرافراز ایران اسلامی عهد می‌بندد تا فرزندانی مقاوم و در تراز شهیدان و ایثارگران را برای تضمین ارزش‌های اسلامی این انقلاب تربیت کند. نسلی که ظلم را نمی‌پذیرد و بر نمی‌تابد و با آن مبارزه می‌کند و چشم از افق آزادگی بر نمی گیرد .

اینجانب فرارسیدن یوم ا… ۱۳ آبان را به عموم دانش آموزان عزیز میهن اسلامی بویژه دانش آموزان منطقه دیشموک تبریک و تهنیت عرض نموده و از مردم فهیم و فرهنگیان فرهیخته و دانش اموزان عزیز دعوت می نمائیم با حضور در راهپیمایی۱۳ آبان ،حماسه ای دیگر را به نمایش گذارند.

از درگاه خداوند متعال سربلندی و سعادت جهادگران عرصه علم و دانش و سنگر نشینان جبهه تعلیم و تربیت را آرزو مندم.

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

 

جهانگیر اژدر

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دیشموک

 

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ