همکاری در راستای حل مشکلات شرکت (طبیعت زنده)
همکاری در راستای حل مشکلات شرکت (طبیعت زنده)
جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکل بهترین تولید کننده استان برگزار شد.

به گزارش خبر دیشموک، جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه وبویراحمد در محل شرکت طبیعت زنده شهر یاسوج (سینره) با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، مدیران دستگاه‌های تابعه و مدیران عامل بانک‌ها برگزار شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه ضمن قدردانی از شرکت طبیعت زنده شهر یاسوج به عنوان تولید کننده مهم و موفق در استان گفت: دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان که شامل اداره کل امور اقتصادی و دارایی به عنوان رئیس شورای هماهنگی دستگاههای تابعه، بیمه ایران به نمایندگی از بیمه ها، گمرک، اداره کل امور مالیاتی، بانک ملی به عنوان دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای استان، اموال تملیکی هستند در این جلسه حضور دارند.

طاهر شریف‌پور گفت: با توجه به حساسیت موضوع از مدیران عامل بانکهای استان نیز خواستیم که در جلسه حضور داشته باشند تا نهایت همکاری لازم را در راستای حل مشکلات شرکت طبیعت زنده به عمل آید.

شریف‌پور افزود: تمام توان و تلاش تیم اقتصادی استان بر این است که بتوانیم با همکاری و هماهنگی های لازم در راستای حل مشکلات تولید کنندگان قدم برداریم .

وی بیان داشت: برگزاری این جلسه فرصت بسیار مغتنمی است تا بتوانیم مشکلات مربوط به شرکت را شناسایی و برای حل آنها راه حل مناسب ارائه دهیم و نتیجه را به وزارت امور اقتصادی و دارایی منعکس کنیم.

هادی‌زاده معاون مالی شرکت سینره در مرکز ضمن تشکر از مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و مدیران دستگاههای تابعه برای برگزاری این جلسه گفت: در زمینه تامین منابع از زمانی که شروع به فعالیت کردیم اولین گزینه تامین منابع بانک‌ها بودند.

وی از جمله مشکلات اساسی شرکت طبیعت زنده شهر یاسوج را عدم داشتن حد اعتباری در تامین منابع و همچنین بدهی های مالیاتی نام برد و خواستار اعطای تسهیلات آسان و همچنین تقسیط بدهی های مالیاتی شد.

در پایان جلسه قول های مساعدی در راستای تقسیط بدهی های مالیاتی شرکت و همچنین ارائه تسهیلات آسان در چارچوب قوانین و مقررات از سوی مدیران مربوطه داده شد.

انتهای پیام/