همه مسیرهای استان باز و تردد جریان دارد/ بسیج تمام امکانات با توجه به بارش برف در مناطق سردسیری
 همه مسیرهای استان باز و تردد جریان دارد/ بسیج تمام امکانات با توجه به بارش برف در مناطق سردسیری
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعضای ستاد بحران با تمام امکانات پای کار هستند، گفت: همه مسیرهای استان باز و تردد جریان دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع سرانی خبر دیشموک، سید علی احمدزاده در خصوص بارش برف در مناطق سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: عصر روز گذشته جلسه ستاد بحران با حضور فرمانداران و همه اعضای ستاد تشکیل و اعلام شد همه مدیران با تمام امکانات در آماده‌باش کامل باشند.
 وی عنوان کرد: با توجه به بارش برف و گستردگی خیابان‌ها شرایط به نحوی است که برای برف‌روبی نیازمند کمک مردم هستیم و مردم در این زمینه به ما کمک کنند، ضمن اینکه همه امکانات شهرداری، تیپ ۴۸ فتح و سپاه برای برف روبی در سطح شهرها به کمک ستاد بحران آمده است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت نیروهای راهداری در مسیرهای اصلی استان عنوان کرد: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله برق و گاز پای کار هستند و هلال احمر نیز در کنار ستاد بحران قرار دارد حتی پیمانکاران بخش خصوصی در مسیرها در حال کمک رسانی هستند.
 دکتر احمدزاده با بیان اینکه خود مردم در این شرایط به ما کمک کنند عنوان کرد: در مسیر‌های مناطق سردسیری بویراحمد، مارگون و دنا تردد بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست و از مردم می‌خواهیم این مورد را رعایت کنند .
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه همه امکانات در شهرها، روستاها و جاده‌ها پای کار آمده و مدیران استانی و شهرستاني، فرمانداران و بخشداران در آماده‌باش کامل هستند، افزود: کلیه امکانات استان در این خصوص بسیج شده است و تلاش می کنیم تا مردم با سختی و مشکل مواجه نشوند.
 احمدزاده با بیان اینکه مسیر جاده پاتاوه به دهدشت روز گذشته دچار ریزش شده بود عنوان کرد: این موضوع در ستاد بحران مورد ارزیابی قرار گرفته و شب گذشته مسیر را مسدود اعلام کردیم اما چون مسیر تردد تعداد زیادی از روستاها از محور پاتاوه به دهدشت است دستگاه‌های متولی آنجا فعال هستند و در حال حاضر تهدید غیرمتعارفی در محور پاتاوه-دهدشت وجود ندارد.
دکتر احمدزاده عنوان کرد: رانش زمین در مسیر برداشته شده است و خطر و تهدیدی در مسیر پاتاوه-دهدشت وجود ندارد تنها به خاطر شرایط روستاییان نگران هستیم نیروهای راهداری در تلاش هستند که مسیر باز بماند اما اگر موردی پیش بیاید احتمالاً مسیر پاتاوه-دهدشت را مسدود اعلام کنیم.
 وی درخصوص انسداد برخی محورهای استان‌های همجوار به طرف یاسوج گفت:تعداد زیادی از مردم استان از روز گذشته در مسیر سمیرم به شهرضا و شهرضا به طرف یاسوج برف‌گیر شدند که در تماس تلفنی با استاندار اصفهان از آنها خواستیم برای بازگشایی و تردد مردم در این مسیر کمک کنند.
دکتر احمدزاده عنوان کرد: همچنین برای چهارمحال و بختیاری نیروهایی ارسال کردیم که مسیرهای منتهی به استان بازگشایی شوند خوشبختانه هیچ مسیر مسدود شده‌ای در استان نداریم و مشکل ترددی گزارش نشده است.
 استاندار با بیان اینکه در حال حاضر امکانات جوابگوی نیازهای استان است اما نیاید به این میزان امکانات برای مواقع بحران بسنده کنیم، گفت: در سفر دور دوم دولت سعی خواهیم کرد برای برطرف کردن ضعف‌ها و کمبود‌ها در حوزه زیرساختی چانه‌زنی کرده و در این زمینه اعتبار جذب کنیم.
 استاندار در پایان خاطر نشان کرد: همه اعضای ستاد بحران پای کار هستند و در صورتی که مشکلی در سطح استان باشد امدادرسانی خواهیم کرد، ضمن اینکه پاسخ‌‌گوی مردم خواهیم بود و در صورتی که مردم موردی را گزارش دهند پیگیری خواهیم کرد.
انتهای پیام/

 

  • نویسنده : مالک آهنگ