مدیران ضعیف و بی‌انگیزه را کنار بگذارید/ دخالت‌های بی‌جای برخی افراد غیر مسئول در امور دولتی 
 مدیران ضعیف و بی‌انگیزه را کنار بگذارید/ دخالت‌های بی‌جای برخی افراد غیر مسئول در امور دولتی 
امام جمعه بهمئی گفت: مسائل حاشیه ای و دخالت و حاکمیت مطلق افراد غیر دولتی بر نهادها یک ضعف بزرگی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در جمع مردم شهرستان بهمئی اظهار کرد: برادران و خواهران مردم شریف نجیب و غیرتمند بدانیم و بپذیریم دشمن به دنبال توطئه است دشمن در کمین ماست به مقابله با ما آمده در حال جنگ هستیم با تهدید و تحریم و جنگ اقتصادی می‌خواهد مردم را از نظام اسلامی خسته کند می‌خواهد مردم را نسبت به آینده نا امید کند در جامعه القای نا امیدی می‌کند با هر نقشه طرح و توطئه ای وارد می‌شود تا مردم نظام و انقلاب را حمایت نکنند.

 صلواتی افزود: باید در مقابل خواست دشمن حرکت کنیم هر کس هر توانی، هر ظرفیتی هر امکاناتی در عرصه های مختلف دارد به یاری نظام مقدس جمهوری اسلامی بیاورد چرا که پرچم و آرمان این نظام اهداف انبیا اولیا شهدا خاتم انبیا (ص) و امیرالمومنین (ع) و حسین ابن علی است و بعثت و عاشورا و انتظار است ما در مقابل تحرکات دشمن باید با بصیرت عمل کنیم.

وی خاطر نشان کرد: مجلس، دولت، قوه قضائیه و سایر نهادها باید مجاهدانه وارد میدان شوند هم افزایی کنند مشکلات و مسائل مردم را حل کنند در مسائل کشور بن بست وجود ندارد هم مجلس به وظیفه ریل گذاری و قانون گذاری و نظارت عمل کند هم دولت از نیروهای پرانگیزه و زرنگ استفاده کند.

امام جمعه شهرستان بهمئی ادامه داد: در بیانات ریاست محترم جمهور در پیام سال نو بود که جناح دولت انقلابی و مردمی است باید بعد از دو سال ارزیابی صورت گیرد از همه ظرفیت های نیروهای مومن متعهد متخصص دارای روحیه جهادی و حزب اللهی باید در منصب ها باشد باید با مدیران ضعیف و بی انگیزه و فاقد صلاحیت برای خدمت جهادی در هر موقعیت و پستی که هستند خداحافظی کرد.

حجت الاسلام صلواتی گفت: هم دولت هم مجلس با حل مشکلات و مسائل مردم با بهبود معیشت مردم زمینه حضور و مشارکت پرشور و حداکثری مردم را برای تشکیل مجلس انقلابی دلسوز متعهد جوان و ولایت مدار فراهم کنند.

امام جمعه شهرستان بهمئی ادامه داد: امروز تکلیف همگان خاصه نخبگان خواص و جامعه وحدت ملی و وحدت اجتماعی است برای تقویت استقلال و عظمت و اقتدار کشور خواص حرف بزنند و اقدام کنند در شرایطی که دشمن در مقابل ما است ما در حال جنگ هستیم.

وی بیان کرد: حرف هایی که باعث تضعیف روحیه مردم میشود شک شبهه و بی اعتمادی در جامعه ایجاد کند باعث دوقطبی در کشور شود اینها همان حرفهای شیطان است که با زبان خیرخواهانه اما بخاطر عدم تحلیل درست مطرح میشود این ها چه بدانند چه ندانند در زمین دشمن بازی و جبهه دشمن را تقویت میکنند مثل حرفهای مضحکی که در دیدار نوروزی بعضی از آقایان مطرح شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: بذر نا امیدی پاشیدن مردم را ناامید کردن و نسبت به نهادهای انقلابی حمله کردن این جفای در حق امام و شهدا و نظام و مردم و ولایت است این مردم شهید داده این مردم در خط امام از شما بیزار هستند این واقعیت است این را متوجه بشویدما در حال جنگ با دشمن هستیم نباید حرف دشمن شاد کن بزنیم حرفهای که از دهان بعضی از خواص بیرون می آید همان حرفهایی است که از دهان نجس بلندگوهای آمریکا و انگلیس بیرون می آید.

حجت الاسلام صلواتی بیان کرد: کشور در حال جنگ اقتصادی است ما در این عرصه ضعف داریم و دچار عقب ماندگی ها هستیم دشمن در همه ی میدان ها امنیتی سیاسی اقتصادی فرهنگی در حال جنگ با ما است ما در خیلی از میدان ها دشمن را عقب راندیم و شکست دادیم ان شالله در میدان اقتصادی نیز دشمن را شکست خواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد: بدانید دست قدرت خدا دست قدرت اهل بیت دست قدرت امام زمان بالای سر این ملت و نظام است لذا آقایان یک مقدار دقت کنند این دست قدرت را در این سالها ما دیدیم و می‌بینیم.

امام جمعه شهرستان بهمئی با تقدیر از بانیان برگزاری محفل قرآنی در ماه مبارک رمضان در شهرستان بهمئی گفت: این محافل و مجالس قرآنی گروه های سرود و اعتکاف های علمی و معنوی جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام صلواتی گفت: تشکر بعدی از ایل شریف یوسفی بخاطر حادثه ای ( قتل ) که بوجود آمد عاقلانه برخورد کردند فرهنگ زیبای قانون محوری را به نمایش گذاشتند از این جهت حق شناسی میکنم.

امام جمعه شهرستان بهمئی در ادامه گفت: طایفه بیجنی هم به جهت رعایت مسائل عرفی و همراهی با عرفیات منطقه قدردانی میکنم کماکان انتظار است از طریق مجاری قانونی پیگیری شود.

حجت الاسلام صلواتی بیان داشت: از زحمات دادستان و فرمانده انتظامی و اعضای محترم شورای تامین علما و روحانیت در حفظ آرامش منطقه تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: در باب دولت برادران و خواهران بنده همچنان که درگذشته هم گفته ام بنا بر این است که در این شهرستان آنچه که می بینم برای شما بیان کنم آنجایی که نقد وارد است از طریق آن وارد شوم از جمله کارهای خوب دولت در بهمئی پروژه ی آبرسانی سد کوثر است مسئولان می گویند در یک سال گذشته ۲۹۵ میلیارد تومان اختصاص داده شده است اکثر آن وصول شد پروژه مشکل مالی ندارد تا پایان سال افتتاح میشود.

حجت الاسلام صلواتی ادامه داد: منتها این مردم شریف و عزیز انتظار دارند این طرح به صورت جهادی و زودتر افتتاح شود  بنیاد مسکن در سطح شهرستان طرح های هادی را در روستاها شروع کرده است که ان شاءالله مردم از این خدمات بهرمند شوند

وی افزود: بعضی ادارات هم فعالیت های روزمره ای دارند اما مسئله مهم شهرستان بیکاری جوانان است با تسهیلات ۵٠ و ۱٠٠ میلیونی کسی شاغل نمیشود این ضعف بزرگ برای مدیران شهرستان است که نتوانستند برای مسئله بیکاری چاره اندیشی کنند و اینجا نیاز به تحول است اولویت دولت در شهرستان باید مسئله اشتغال باشد.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: مسائل حاشیه ای و دخالت و حاکمیت مطلق افراد غیر دولتی بر نهادها یک ضعف بزرگی است دولت مردان در شهرستان کمر همت ببندند اولویت شان اولویت مردم باشد مردم از دولت مردان شایسته سالاری کار و تلاش شغل رفع موانع ازدواج و اشتغال را مطالبه میکنند.

وی ادامه داد: خطابی هم به مسئولین شهری و مدیریت شهری و شورای اسلامی و شهردار محترم یک تعامل خوبی بین شورا و شهرداری یک انسجام همدلی و همراهی جهت کار برای مردم وجود دارد منتهی بدهی هایی دارند درآمدهای داخلی ضعیف است اما توانستند وسایل نقلیه مناسبی برای شهرستان فراهم کنند یک خدمت با ارزشی برای بانوان انجام دادند پارک بانوان را احداث نمودند آماده افتتاح است.

حجت الاسلام صلواتی ادامه داد: کانال هایی برای هدایت آب های فصلی ایجاد کردند یک کارگاه تولیدی مصالح در آستانه افتتاح دارند.

امام جمعه شهرستان بهمئی با اشاره به حق آلایندگی گفت: منتها در موضوع آلایندگی ها حق و حقوق مردم با همکاری حوزه قضایی و خود پیگیری های شورا و شهرداری نیاز به تلاش و همکاری است که می تواند این احقاق حق مردم بسیاری از مشکلات و مسائل را حل کند.

وی افزود: کماکان مردم از وضعیت بعضی از کوچه هاو خیابان ناراحت و گرفتار هستند باید بدون تبعیض نقاط مختلف شهر اولویت بندی شود و این مشکل را برای محله ها کوچه ها و خیابان ها حل کنند باید به فکر درآمد پایدار برای شهرداری باشند نسبت به حقوق و مزایای کارمندان باید کار کنند برای همشهریان در سطح شهر باید امید، شادابی و نشاط و کارهای عام المنفعه برنامه ریزی و اجراکنند و روح امید را به شهر و شهروندان تزریق کنند برای زیباسازی شهر و نماها و المان های شهر ایجاد شغل مناسب رونق کسب و کار این وظیفه ی آنها است همه شهر را به یک چشم ببینیم به حاشیه ها و نقاط محروم شهر و فاقد امکانات بیشتر توجه کنند.

امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: خطری که متوجه خانواده ها و نسل نوجوان است مواد مخدر و اعتیاد است خانواده ها مراقب فرزندان خودتان باشید با فرزندان خود رفیق باشید برای تفریح و ورزش بچه هایتان برنامه ریزی کنید برای اوقات فراغت فرزندانتان برنامه ریزی کنید برای دین دار شدن فرزندان تان هزینه کنید برای تقویت ایمان و اخلاق فرزندان تان برنامه ریزی کنید مراقب دوست و رفیق های فرزندان تان باشید.

وی افزود: بلای اعتیاد در انتظار همه خانواده ها است مسئولان فرهنگی خطرات آسیب ها ضررها و آثار پیامدهای این گناه را برای خانواده ها مطرح و تبیین کنند نیروی انتظامی با کسانی که با جان مردم بازی میکنند و خانواده ها را هدف قرار دادند مقابله مبارزه و بادخاطیان برخورد کنید.

امام جمعه شهرستان بهمئی در پایان گفت: یک عده ای به بهانه قهوه خانه جوانان و نوجوانان را دارند نابود می‌کنند همه مراقبت کنند.

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ