افتتاح سه خانه محیط‌زیست در ادارات کهگیلویه
افتتاح سه خانه محیط‌زیست در ادارات کهگیلویه
همزمان با فرا رسیدن هفته محیط‌زیست سه خانه محیط زیست در شهر دهدشت با حضور فرماندار شهرستان کهگیلویه و جمعی از مدیران شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، طی مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست و با حضور فرماندار این شهرستان و جمعی از مدیران سه خانه محیط زیست شهر دهدشت با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور کتابخانه‌ها و هلال احمر افتتاح شد.

 

فرماندار کهگیلویه در این مراسم با اشاره به اهمیت محیط زیست و لزوم توجه همه دستگاه‌ها به این مهم گفت: طبق قانون، توجه به محیط زیست یک وظیفه همگانی است و همه باید در حفاظت از محیط زیست به عنوان بستر توسعه پایدار و ارتقا ان توجه ویژه داشته باشیم.

 

موسوی با اشاره به اهمیت آموزش‌ها در این خصوص اظهار کرد: باید آگاهی‌های لازم در زمینه حفاظت از محیط زیست به جامعه ارائه شود تا در آینده محیط زیستی سالم و به دور از هرگونه آلودگی داشته باشیم.

 

وی تصریح کرد: همه ارگان‌ها و نهادهای مسئول آموزش و فرهنگ درکشور درحوزه و حدود خود با استناد به قانون در قبال آموزش محیط زیست مسئول هستند.

 

موسوی گفت: ظرفیت سازمان‌های دولتی و غیردولتی و تشکل‌های مردم نهاد مجرای خوبی برای آگاه‌سازی و مشارکت شهروندان است و آن‌ها می‌توانند در قالب خانه‌های محیط‌زیست کمک‌های شایانی به مشارکت مردم در حفظ محیط زیست انجام دهند.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ