مُهر تایید شورای نگهبان بر انتخابات ۳ حوزه کهگیلویه‌وبویراحمد
مُهر تایید شورای نگهبان بر انتخابات ۳ حوزه کهگیلویه‌وبویراحمد
سرانجام پس از شایعات فضای مجازی شورای نگهبان صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در کهگیلویه وبویراحمد را تایید کرد.

به گزارش خبر دیشموک  ،انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد در ۱۱ اسفند باشکوه هرچه تمام برگزار شد و این استان توانست به مانند بسیاری از ادوار انتخابات رتبه اول مشارکت کشور را به خود اختصاص دهد که در این دوره نرخ مشارکت در استان بیش از ۶۴ درصد بود با اینحال شایعات ضدونقیض فضای مجازی در خصوص روند انتخابات موجب ایجاد حاشیه‌هایی شده بود.

درست بعد از برگزاری انتخابات نوبت به برخی حاشیه‌ها رسید تا با منتشرشدن عکس و فیل نتایج انتخابات با ابهام شود.هر روز شاهد یک حرف و حدیث جدید در خصوص سلامت انتخابات بودیم و برخی پا را فراتر گذاشته و با خبرهای جعلی و شایعه‌های رنگارنگ صحت حوزه‌های سه گانه استان را تایید و یا رد می‌کردند.

پس از این اقدامات سخنگوی شورای نگهبان واکنش نشان داد و بیان کرد: با چند عکس و فیلم نمی‌شود صحت انتخابات یک حوزه را مخدوش کرد و زیر سوال برد.در نهایت امروز شورای نگهبان صحت سه حوزه انتخابیه را تایید کرد هر چند در حوزه کهگیلویه با ابطال ۱۳ صندوق تغییری در نتیجه حاصل نشد.

پایان پیام/