معرفی شهید شاخص کهگیلویه
معرفی شهید شاخص کهگیلویه
فرمانده جاویدالاثر سردار شهید سید مسعود نیک‌محمدی به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۲ شهرستان کهگیلویه معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خبر دیشموک، هر ساله پس از هم‌اندیشی‌ها و بررسی‌های لازم، شهدای شاخص کشور، استان‌ها و شهرستان‌ها معرفی می‌شوند.

امسال و در سال ۱۴۰۲ فرمانده جاویدالاثر سردار شهید سید مسعود نیک‌محمدی به عنوان شهید شاخص شهرستان کهگیلویه معرفی شد.

به گزارش رسیده، فرمانده مفقودالاثر سردار شهید سید مسعود نیک‌محمدی در عملیات کربلای ۵ با قرارگرفتن در کانال بندگی خاص پروردگار «عبودیت» خویش را به اثبات رساند و بزرگترین اثر را در صفحه تاریخ انقلاب اسلامی از خود به یادگار گذاشت و به جایگاه قدسیان قدم گذارد.

شهید والامقام در عملیات کربلای ۵ در تاریخ ۱۳۶۵/۱۰/۲۱ از ناحیه سر هدف گلوله تیربار یکی از متجاوزین بعثی قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد و بزرگترین افتخار را برای کشور و خانواده خویش به ارمغان آورد و بعد ۳۶ از سال از شهادتش هنوز پیکر مطهر این شهید والامقام در شلمچه جامانده است و حتی پلاکی از وی به خانواده‌اش نرسیده است.

آری فرمانده گروهان مالک اشتر بزرگترین حماسه را در منطقه شلمچه حین عملیات کربلای ۵ خلق کرد و بزرگترین اثر را در صفحه تاریخ انقلاب اسلامی از خود به یادگار گذاشت او همانطور که آیه : «و ما خلقت الجن و الانس الا لیعبدون» را در آغاز وصیت نامه خویش آورده با قرار گرفتن در کانال بندگی خاص پروردگار «عبودیت» خویش را به اثبات رسانید و به جایگاه قدسیان قدم گذارد و در فضای باز و آزاد جنت الهی بیارمید.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ