شهرستانی دیشموک باید در هیئت دولت تصویب شود
شهرستانی دیشموک باید در هیئت دولت تصویب شود
بخشدار دیشموک تلاش نیرواهای امتیتی برای امنیت اجتماعی منطقه را قابل تحسین دانست و اذعان داشت : با تلاش بسیج، سپاه، نیزی انتظامی و دستگاه قضا و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی شورای تامین شهرستان تیراندازی در منطقه به حداقل رسید و انتظار میرود با تعامل فرهنگی مردم و مسئولان تیرنادزی مراسمات هم از بین برود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، علیرضا نوروزی خوب بخشدار دیشموک اظهار داشت: من خود را  در نیمه پر لیوان نیروی دولت و در بیان مشکلات؛ نماینده مردم می دانم.

وی؛ در این زمان مهم ترین مسئله  و کمک به مردم را شهرستان شدنِ دیشموک دانسته و گفت: هر چند تمام کارهای سخت افزاری و نرم افزاری این مقوله با تلاش نماینده محترم ، استاندار و فرماندار انجام گرفت ؛ ولی باید در هیات دولت تصویب گردد.

نوروزی خوب با اشاره به فعالیت ها و خدمات ارزنده ای که در بخش دیشموک انجام و یا در حال انجام است، اذعان کرد :همیشه برای توسعه و پیشرفت منطقه، آموزش و پرورش را نماد و نمونه و پیشگام میدانیم.

وی گفت : خوابگاه شبانه روزی دخترانه و سالن چند منظوره درغک ، استخدامی های زیاد و از مسیر ماده ۲۸ و نهضت سواد آموزی ، دریافت دو کد دبیرستان دخترانه و پسرانه در بخش برای ترمیم معدل؛ از جمله مواردی است که در مسیر و با تلاش مجموعه آموزش و پرورش محقق شد.
بخشدار دیشموک ادامه داد: در حیطه شهرسازی ۳۴ هزار متر آسفالت، نشانی است از خدمات نظام به بخش دیشموک است، هر چند بسیاری کوچه و خیابان بلاتکلیف مانده  و امیداوریم به همراه ۱۲هزار متر که قرار شده تا قبل فصل سرما آسفالت گردد، سرو سامان پیدا کند.
علیرضا نوروزی خوب با اشاره به عدم همکاری مردم و معارضات بسیار در محدوده شهرسازی و شهرداری ، گفت: پارک اسکان، جاده سلامت،بلوار آزادی لاین پائین، ۱۳۰متر کانال هدایت ابهای سطحی ،۱۵۰متر ساماندهی دره ده ورگ ،خاک برداری بلوار منطقه کوی حسین آباد (محله ده بنیس) بازگشایی معابر از جمله خدمات نظام و دولت در حوزه راهداری در این منطقه بود.

وی؛ آمار صدور رای پرونده در دادگاه بخش دیشموک را خوب دانست و  بیان داشت : متاسفانه عدد قابل توجهی پرونده به بخش قضاء ارجاع داده می شود که تعداد آنها در ماه به ۲۸۰ رسید و در این مورد نیاز هست با مساعدت معتمدین و ریش سفیدان خیلی از مسائل حل گردد و به دستگاه قضا ورود نکنند.

بخشدار دیشموک گفت :توزیع  بیش ار ۱۹هزار کود شیمیایی و  مرغ و برنج دولتی از خدمات دولت و جهاد کشاورزی در منطقه می باشد.

نوروزی خوب ؛ بیش از ۳میلیارد در بحث ورزش و جوانان جهت نورافشانی و زِهکشی ورزشگاه آزادی و ایجاد دو چمن مصنوعی روستای را از خدمات مثبتی که در حال انجام است دانتسف و گفت: امید می رود جهت ساخت سَکو هم بزودی از منابع دولتی مساعدت لازم صورت بگیرد و با معرفی یک نماینده در راس ورزش و جوانان منطقه تا پایان هفته دولت این مشکل هم رفع گردد.

نماینده دولت در منطقه  کمبود نیروی انسانی در منابع طبیعی را یک معضل بزرگ دانست و بیان کرد  : حتی در بخشداری ، اداره آب چنین مشکلا فقدان نیروی انسانی داریم ؛ ولی ۸۰ ماموریت به روستاها ، ۴۰پرونده ماده ۴۸ (زغال) با وجود بهره بردن از منبع بزرگ گاز در بخش دیشموک،۱۲پرونده ماده ۴۲(قطع درخت)از مهم ترین فعالیت های در بخش دیشموک بود که به موقع و باقانون بررسی و پیگیری شد.

بخشدار دیشموک تلاش نیرواهای امتیتی برای امنیت اجتماعی منطقه را قابل تحسین دانست و اذعان داشت : با تلاش بسیج، سپاه، نیزی انتظامی و دستگاه قضا و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی شورای تامین شهرستان تیراندازی در منطقه به حداقل رسید و انتظار میرود با تعامل فرهنگی مردم و مسئولان تیرنادزی مراسمات هم از بین برود.

نوروزی خوب مشکلات آب را یک مسئله مهم دانست و خاطرنشان کرد : جذب حداقل ۱۰میلیارد اعتبار جهت رافع مشکلات آبی در منطقه نکته خوب و اثرگذار است.

بخشدار دیشموک ضمن تشکر از مساعدت نماینده باسابقه مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار و فرمانداری که طی ۱۰ ماه اخیر بیش از ۱۹ بار به دیشموک سفر کردند گفت : خواهشمندیم و التماس میکنیم جهت رفع بزرگترین مشکل منطقه یعنی آب شرب تلاش و همکاری کنند.

نماینده دولت در بخش دیشموک مهم ترین مقوله منطقه در حوزه برق را ایجاد ایستگاه تقویت برق  دانست و گفت :در بحث مشکلات برقی کار بیش از ۱۹ روستا جهت اصلاح و توسعه شبکه و چند خیابان شهر در دستور کار قرار دارد و دو مداره کردند برق از مسیر سرپری تا دیشموک و کلات دشمن زیاری هم خدمت دیگری از دولت که در حال انجام  است.

وی کار فرهنگی را جهت رفع آسیب اجتماعی یک امر مهم دانست و اشاره کرد :کمیته امداد، بهزیستی ، مخابرات، بانک ملی، گروه های جهادی ،بنیاد مسکن، نظام مهندسی و گروههای جهادی خدمات زیادی را ارئه دادند و یک مورد فقط کمیته امداد در ماه ۴ میلیارد مستمری پرداخت میکند.

نوروزی مشکلات اینترنت بعضی روستاها را یک معضل مهم دانست و گفت: البته در حوزه مسکن ۱۶۰واحد مسکن سه جانبه و ۵۲ مسکن دوجانبه و به اندازه لازم وام مسکن و اشتغال در حال پرداخت است که این خود کمک خوبی است به مردم بخش دیشموک می باشد.

بخشدار دیشموک با اشاره به فعالیتِ خوب دهیاران در حوزه فرهنگی گفت: از آذزماه تاکنون حداقل ۶ میلیارد طرح عمرانی و ۳۰۰ میلیونی کار فرهنگی در ورستاها صورت گرفت، لیکن؛نیاز بنیاد مسکن در خصوص آسفالت ۳۸ روستای دهیار دار منطقه مساعدت  و کمک ویژه نماید.

نوروزی گفت: پروژه پُل رود سمه در حال انجام ولی از نماینده، استاندار و فرماندار درخواست داریم در حوزه راهداری نگاه ویژه داشته باشند و پل تَنگ چَویل،سرگچ و آجم نیازمند توجه ویژه است، همچنین روکَش از رود چِک تا امامزاده میرسالار و پیچ شهید وحدانی ، روکش از چشمه خرسک تا مله خرسک و از دشتک تا بناری و شوتاور تا درغک، ۱۱ پل دلی ، جاده دم رود ایوک از مواردی است یا کار شد و یا در حال انجام است.

بخشدار دیشموک گفت: استاندار و معاونت عمرانی قول مساعد  دادند مشکل جاده های دهنو ، مازه فرج، رود ایوک و گوراب و امامزاده میرسالار حل شود.

نوروزی خوب در پایان گفت: استقرار نمایندگی هلال احمر در دیشموک از خدمات مهم و کارهای خوب دولت بودکه در منطقه محقق و به سرانجام زسید.

لازم بذکر است ؛ بخشدار دیشموک حمایت های همه جانبه امام جمعه دیشموک در راستای پی‌گیری و رفع مشکلات منطقه را مثمرثمر دانست و گفت : اگر صدای امام جمعه دیشموک نبود و اگر حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک پیگیر نبود خیلی از کارهایی که انجام شد و در حال انجام است روی زمین می‌ماند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ