سفر ۳ روزه دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه شهرستان کهگیلویه از مناطق عملیاتی جنوب/۳۵۰ دانش‌آموز راهی مناطق عملیاتی جنوب
سفر ۳ روزه دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه شهرستان کهگیلویه از مناطق عملیاتی جنوب/۳۵۰ دانش‌آموز راهی مناطق عملیاتی جنوب
سرهنگ سید علی اصغر پوربهشت گفت: در راستای فرهنگ ایثار مقاومت و آشنایی نسل جوان با فرهنگ جبهه و جهاد در دوران دفاع مقدس، در دومین مرحله ۳۵۰ نفر از دانش آموزان مقطع دوم متوسطه به مناطق عملیاتی اعزام و از یادمان‌های شهدا در شلمچه، هویزه و معراج الشهدای اهواز بازدید خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبر دیشموک، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در آیین اعزام دانش آموزان پسر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب گفت: راهیان نور یکی از بزرگترین و موفق‌ترین برنامه‌های فرهنگی کشور به شمار می‌رود که با رویکرد ارزشی و انقلابی انجام می‌شود و سبب ترویج ارزش‌ها در بین دانش آموزان خواهد شد.

سرهنگ سید علی اصغر پوربهشت افزود: در راستای فرهنگ ایثار مقاومت و آشنایی نسل جوان با فرهنگ جبهه و جهاد در دوران دفاع مقدس، در دومین مرحله ۳۵۰ نفر از دانش آموزان مقطع دوم متوسطه به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این سفر ۳ روزه، دانش آموزان از مناطق عملیاتی علقمه، یادمان‌های شهدا در شلمچه، هویزه و معراج الشهدای اهواز بازدید و با آرمان‌های شهدا و حضرت امام تجدید میثاق خواهند کرد.

پوربهشت یادآور شد: در روز سوم این برنامه فرهنگی مذهبی در راستای اردوی راهیان پیشرفت از هوافضای سپاه و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در این عرصه بازدید خواهند داشت.

وی هدف از برنامه راهیان پیشرفت را آشنایی نسل جوان با پیشرفت های محسوس جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی هوافضا و آشنایی با فرهنگ جهادومقامت و سبک و سیره رزمندگان و شهدا در دوران مقدس دانست.

  • نویسنده : اهنگ