خداحافظی معاون سابق پرورشی آموزش و پرورش دیشموک+متن پیام
خداحافظی معاون سابق پرورشی آموزش و پرورش دیشموک+متن پیام
در پایان برای مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان حاج عزتخواه و مجموعه معاونین و نیروهای ستادی استان ، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دیشموک جناب آقای اژدر و مجموعه همکارانشان ( ستادی و غیر ستادی ) آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

به گزارش خبر دیشموک،   حیات لایقی معاون سابق پرورشی آموزش و پرورش دیشموک با صدور پیامی،  سمت خود را به معاون جدید تحویل داد.

در پیام آمده است؛
«قُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْق وَ أَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْق وَ اجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطاناً نَصِیراً»
به نام خدایی که ابتدا و انتهای کارها به اراده و مشیت اوست.

همکاران و دوستان درودی خالصانه نثار وجود گهربارتان خداوند قادر و متعال را شاكرم كه به اين بنده كوچک توفيق عنايت فرمود تا برهه ای از دوران عمر ناچيز خويش را در جمع با صفا و پر محبت شما همکاران گرامی به عنوان خدمتگزاری کوچک برای مردمانی بزرگ در اين خطه پرخاطره سپری نمايم .

اذعان می دارم در طول مدت چهار سالی که در حوزه مقدس پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه دیشموک مشغول خدمت بوده ام بهره های فراوانی از آموزه های انسانی و اخلاقی ، علمی و فکری شما همکاران برده ام .

خداوند بصیر بيش از همه شاهد است كه در اين خدمتگزاری از هيچ كوشش و تلاشی دريغ ننموده ام و در همه حال فقط به خوشنودی و رضايت حضرت حق و نيز به كار گرفتن تمامی مساعی و اهتمام خويش وحسن انجام امور و وظايف محوله با هدف موفقيت وكسب نتايجی كه موجبات رضايت خداوند ،همكاران فرهنگ دوست وادب پرور و دانش آموزان عزیز و بزرگوار باشد اندیشیده، كه اگر لطف و عنايت پروردگار و همكاری و مساعدت شما همکاران ارجمند و بزرگوار نبود هيچ تلاش وكوششی نتيجه نمي داد و مثمر ثمر واقع نمي شد.

اکنون ضمن تبریک به برادر عزیزم جناب آقای اندیشه بر خود لازم می دانم از حسن اعتماد مدیرکل محترم سابق اداره کل آموزش و پرورش استان جناب حاج زارع پور و معاونین محترمشان بویژه معاون محترم پرورشی جناب حاج ملک حسینی و معاونت محترم تربیت بدنی سرکار خانم حسینی و از زحمات مجموعه رؤسای دوائر زیر مجموعه معاونت پرورشی و معاونت تربیت بدنی و کارشناس مسئولان و کارشناسان بزرگوار استان که نگاه ویژه ای به منطقه دیشموک داشتند و همچنین از مدیریت سابق اداره آموزش و پرورش منطقه دیشموک استاد عزیز و همفکرم جناب آقای نوروزی نیا و مجموعه معاونین این اداره تقدیر و تشکر نمایم.

از همکاران محترم ( ستادی ، مدیران مدارس ، معاونین مدارس ، معاونین و مربیان پرورشی ، مراقبین سلامت ، مشاوران ، دبیران ، آموزگاران و همکاران خدمتگزار و …) که در این مدت باعث زحمتشان شدم نیز تقدیر و تشکر می نمایم.

بی شك و بدون ترديد تشكر و سپاس از تعامل بسيار نزديك و همكاری بی شائبه كه همواره خود را مديون آنها مي پندارم كمترين احترام و صحه ای است كه بر اين صفحه می نگارم .

سخت بر اين باورم كه اگر قصوری از من سر زده از روی سهو بوده و از روی همين باور است كه چشم بر گذشتتان دارم.
اوقات خوش آن بود که با دوست به سر شد باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود، امیدوارم با بذل کرم شما ، حقوقی که به هر دلیل بر گردن حقیر دارید، عفو بفرمایید و خطاهای مرا ببخشید و این حقیر را حلال فرمایید ، مصداق آیه شریفه۲۲ از سوره نور« وَلْيَعْفُوا وَلْيَصْفَحُوا أَلَا تُحِبُّونَ أَن يَغْفِرَ اللَّهُ لَكُمْ » اين روزگار فراق نه در كنار شما بلكه با خاطرات شما با آرايه هاي از (يادش به خيرها) سپری خواهم نمود.

اميدوارم كه خاطرات كاستی و تقصيرهای به جا مانده از حقير را با بزرگ منشی خويش به فراموشی سپرده و در عوض هميشه چهره ای را به خاطر بسپاريد كه هميشه و در همه حال شما را دوست داشته و به دوستی هايتان افتخار می کرد.

در آسمان آبی خاطره ها نامتان و یادتان با اکسیر عشق برقرار و ماندگار باد و دریای نیلگون زندگیتان از شکوه مودت و محبت، رخشان و درخشان باد و لحظه لحظه‌هايتان همواره در سايه سار پروردگار باريتعالی سرشار از خير و بركت باد.

در پایان برای مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان حاج عزتخواه و مجموعه معاونین و نیروهای ستادی استان ، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دیشموک جناب آقای اژدر و مجموعه همکارانشان ( ستادی و غیر ستادی ) آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

ارادتمند و دوستدار همیشگی شما
حیات لایقی پور