حقوق کارگران و معلمان در جامعه مراعات شود
حقوق کارگران و معلمان در جامعه مراعات شود
امام جمعه دهدشت گفت: مسؤولان به خواسته‌های کارگران و معلمان توجه جدی داشته باشند.

به گزارش خبر دیشموک،     حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت دیدار اخیر دانشجویان با رهبر انقلاب و روحیه اعتراضی دانشجویان نسبت به برخی از مشکلات را یادآور شد و اظهار کرد:نگاه پدرانه در مواجهه با منتقدان مثال زدنی است.

امام جمعه دهدشت در بیان اهمیت روز قدس گفت: مسئله فلسطین مسئله همه آزادیخواهان است برخی تلاش می کنند این مسئله را تقلیل دهند.

وی با تأکید بر اینکه روز قدس مسئله اسلام دفاع از مظلوم و مبارزه با استکبار و مبارزه با تفکر صهیونیسم است، ادامه داد: عده‌ای می‌خواهند این مهم را مسئله بین ادیانی و تقابل با ادیان قرار دهند.

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: رژیم غاصب کودک کش عرصه را بر جمعیت ۱۳ میلیون نفری که از ساده‌ترین و حداقل امکانات برخوردار نیستند تنگ کرده است.مسئله ما این است مسئله ما، دنیا و سازمان‌ها حقوق بشری این است چطور است وقتی سنگی به کلاه خود یک سرباز اسرائیلی برخورد کند رسانه‌ها فریاد وامصیبتا سر می‌دهند ولی کودکان یمن روزانه قتل عام می شوند زنان و جوانان فلسطین کشته می‌شوند و صدایی در نمی آید.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر اضافه کرد: مسئله ما این اختلاف‌ها و این نوع نگاه‌ها است.

وی گفت: چطور می شود در یمن این همه انسان کشته می‌شوند رسانه‌ها حق ندارند پوشش دهند ولی اگر سربازی از رژیم غاصب لگدی بخورد عالم و آدم را پر می کنند.

امام جمعه دهدشت تأکید کرد: افق آینده مقاومت روشن است رژیم جعلی باید برود.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی این رژیم به شدت آشفته است راهبردهای بازدارندگی و دفاعی مانند سیاست گنبد آهنی از یک سو و آسیب‌پذیری لایه‌های به ظاهر مستحکم امنیت سایبری از سوی دیگر و نیز اقتصاد آشفته از بیماری کرونا و در هم ریخته شدن انسجام اینها نشان می دهد این رژیم رو به زوال است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه روز قدس فریضه الهی است، اضافه کرد: آنها که فکر می‌کنند جبهه مقاومت دست از یاری ملت مظلوم می‌کشد بدانند شعار ما این است دنبال این هستیم این غده سرطانی را از روی زمین محو کنیم.

وی گفت: روز قدس نماد اتحاد و انسجام ملت اسلامی، احیای مسئله فلسطین، عزت اسلام و شکست هیمنه پوشالی اسرائیل است.

امام جمعه دهدشت افزود: تردیدی نداریم اسرائیل باید نابود شود حق باید به فلسطین به سرزمین مقدس به اورشلیم برگردد مردم بتوانند آزادانه تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به تشدید حملات رژیم غاصب به بیت المقدس در روز قدس و تهدید به اینکه اگر حمایت طولانی شود با شما مقابله می‌کنیم، افزود: به اینها می‌گوییم هم امریکا بداند هم رژیم غاصب بداند وهم نوکران منطقه بدانند دستی که به سوی جبهه مقاومت دراز شود از بازو قطع خواهد شد.

خطیب نماز جمعه دهدشت تصریح کرد: اگر اشتباهی از شما سر بزند آن فرمایش رهبری که فرمود «اگر غلطی از شما سر بزند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد» عملی می‌شود.

وی با بیان اینکه ما از قدس نمی‌گذریم، بیان کرد: آنها که در داخل فکر می‌کند سکوت و عقب نشینی خواهیم کرد این خیال خام را از ذهن بیرون کنند. ما طوفانیم می‌خروشیم بنای ما حکومت جهانی است.

امام جمعه دهدشت با تبریک روز کار و کارگر گفت:کارگر ستون اقتصاد جامعه است استقلال کشور وابسته به کارگر است همه مسؤولان باید توجه لازم را داشته باشند جامعه کارگری جز وفادارترین به انقلاب هستند حقوق آنها مراعات شود.

وی با اشاره به نبود صنایع فعال در استان گفت: نبود فرصت شغلی جوانان ما را به سمت عسلویه و دیگر استان‌ها کشانده است باید فضای کار ایجاد شود تا جوانان برگردند.

امام جمعه دهدشت هفته معلم را به همه معلمان تبریک گفت و افزود:همه ما متعلق به خانواده آموزش و پرورش و تربیت شده این فضا هستیم توجه به درخواست‌های معلمان در جامعه نهادینه شود.

وی همچنین با یادآوری روز شوراهای اسلامی تأکید کرد: اعضای شوراها با شور و مشورت و نگاه به همفکری و توجه به خواسته مردم و حذف نگاه اقلیت و اکثریت گام بردارند.

انتهای پیام/