انتقاد نماینده گچساران از علوم پزشکی
انتقاد نماینده گچساران از علوم پزشکی
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: از عدم همکاری مسئولان علوم‌پزشکی کهگیلویه و بویراحمد درباره پابرجا ماندن بیمارستان شهید رجایی گچساران گلایه داریم.
به گزارش خبر دیشموک، سید ناصر حسینی پور در آیین عملیاتی شدن ارتقای شیفت پلی کلینیک تخصصی گچساران از دو شیفت به شبانه روزی اظهار کرد: مجلس و دولت در کنار هم برای گره گشایی از مشکلات مردم تلاش می کنند.

 

وی بیان کرد: برای نیروی انسانی و تکمیل تجهیزات این مرکز تمام تلاش خود را خواهم کرد و هر جا نیاز به ورود نماینده مجلس داشت من به این موضوع ورود و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با اشاره به اینکه مردم این دو شهرستان شایسته خدمات بهتری هستند، تصریح کرد: زمینی متعلق به تامین اجتماعی در آبگرمو وجود دارد که مسئولان مربوط باید گزارش دقیق کارشناسی را در این خصوص به ما ارائه دهند، تا بتوانیم برای انجام کارها اقدامات لازم را اجرا کنیم.

حسینی‌پور گفت: با توجه به اینکه تخت های بیمارستان این شهرستان جوابگوی جمعیت این شهرستان می باشد به همین دلیل ساخت درمانگاه در این مکان غیرممکن است.

 

وی اظهار کرد: برای راه اندازی دانشکده علوم پزشکی در گچساران باید جمعیت این شهرستان به حد ممکن برسد.

حسینی پور ادامه داد: برای ارتقا درمانگاه باشت باید جمعیت شهر باشت به حد نصاب برسد که متاسفانه به دلیل به حد نصاب نرسیدن جمعیت آن ایجاد یک درمانگاه دو شیفت در این شهرستان نیز منتفی شد.

 

نماینده مردم گچساران خاطرنشان کرد: برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی نیز تمام تلاش خود را به کار بسته که با وجود ۳ بیمارستان دولتی اعم از شهید رجایی، نرگسی، بی بی حکیمه و بیمارستان نفت برای کارکنان نفت در گچساران این موضوع می تواند تحقق پیدا کند.

 

حسینی پور بیان کرد: متاسفانه دوستان در علوم پزشکی نتوانستند همکاری و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی افزود: هنوز گلایه از مسئولان علوم پزشکی کهگیلویه و بویر احمد وجود دارد، اصرار می‌کنند باید بیمارستان قدیمی شهید رجایی گچساران ادغام آن هر چه زودتر انجام شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با گلایه از عدم همکاری مسئولان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: حرف ما به این مسئولان این است که باید این بیمارستان بر سر جای خود باقی مانده و جایگزین معرفی شود.

حسینی‌پور اضافه کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی برای حل این مشکل تلاشی نکرده اند، با استدلال این که بیمارستان مشکل فاضلاب و استحکام دارد.

وی گفت: وقتی از وزیر بهداشت ۱۵۰ میلیارد ریال دستور می گیریم تا مشکل فاضلاب را حل کنید برای این است که بیمارستان پابرجا مانده تا بتوان در کنار ارائه خدمات درمانی مناسب به مردم شهر بحث اشتغال آن که بیش از ۱۰۰ نفر می باشد در نظر گرفته شود.

وی افزود: اشتغال زایی بیش از ۱۰۰ نفر با وجود بیمارستان شهید رجایی از یک سو و ۲۵ درصد افزایش قرارداد ها نیز از سوی دیگر ارائه خدمات درمانی نیز از مزایای پابرجا ماندن این بیمارستان است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گلایه ما با دانشگاه علوم پزشکی استان برقرار است، که در این خصوص هیچ کمکی نکردند و امید می رود بعد از عید اتفاق خوبی در بیمارستان شهید رجایی رخ دهد.

حسینی پور با اشاره به اینکه اگر اقدامات موثر برای بیمارستان قدیمی گچساران رخ ندهد بیان کرد: زمین بیمارستان متعلق به بنیاد مستضعفان بوده و به آنها برگردانده می شود.

وی گفت: ما در کنار شما هستیم تا در مسیر سلامت به مردم گچساران و باشت خدمات خوبی را ارائه کنید.

انتهای پیام/