انتقاد از سهل‌انگاری شهرداری دیشموک/تقدیر از راهداری کهگیلویه
انتقاد از سهل‌انگاری شهرداری دیشموک/تقدیر از راهداری کهگیلویه
حجت الاسلام راوندامام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه دیشموک ضمن اشاره به خدمات ادارات در این دهه مبارک، گفت:شهرداری باید کل شهر را تزئین می‌کرد اما انجام نداد،ادارات‌ مختلف باید بیشتر توجه و برنامه ریزی کنند تا جشن باشکوهی در سطح شهر برگزار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،   حجت الاسلام راوندامام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه دیشموک ضمن اشاره به خدمات ادارات در این دهه مبارک، گفت:شهرداری باید کل شهر را تزئین می‌کرد اما انجام نداد،ادارات‌ مختلف باید بیشتر توجه و برنامه ریزی کنند تا جشن باشکوهی در سطح شهر برگزار شود.

وی افزود: خدمات خوب راهداری در بازگشایی راه های روستایی بود که چند شبانه روز در بخش مستقر تا راه ها باز شد، همچنین تشکر میکنیم لیکن مسئولان استانی باید توجه کنند ،شهرستان کهگیلویه با چهار بخش وسیع و روستاها و وسعت زیاد یک لودر کافی نیست و در این برف سنگین نیاز هست امکانات مناسب و بیشتر برای خدمت رسانی به مردم وجود داشته باشد.

راوند بیان کرد: باید تجهيزات و امکانات مناسب در اختیار راهداری قرار گرفته تا بهتر خدمت کنند ،راهداری در کل استان دچار مشکل هست و استاندار با نگاه به راهداری و همکاری، تا جهت خدمت به مردم در زمستان خدمات بهتر صورت بگیرد، و از راهداری و بخشدار برای خدمت رسانی به مردم در روزهای اخیر تشکر می شود.

وی به درخواست از رهبری برای اینکه از صندوق توسعه ملی برداشت کنند ، اشاره و گفت: مقام معظم رهبری انها را دعوت به قانون گرایی میکند و می فرمایند ؛ راه درست ،راه مجلس و قانون است و موضوعات را در مجلس پیگیری کنید.مقام معظم رهبری فرمودند ،مسئولان در راهبرد خویش منصفانه و واقع بینانه عمل کنند.

وی ادامه داد :مقام معظم رهبری ضعف اقتصادی در دهه ۹۰ را تک علت نمیداند بلکه دلایل مختلفی را برشمرد از جمله : ضعف مدیریتی،شرایط زمانی ،اوضاع داخلی ،گره زدن به مذاکرات هسته ای و فشار خارجی باعث شد ۱۰ سال عقب ماندگی داشته باشیم.

راوند به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان اقتصادی کشور اشاره و بیان کرد: اگر چه ما محصول را رقابت پذیر کنیم یعنی هم کیفیت بالا و هم قیمت پایین باشد، تحریم دیگر اثر ندارد و روی محصولات با خط فارسی نوشته شود ساخت ایران و تکیه بر تولیدات داخلی موفقیت ما را بیشتر و توجه دیگر کشورها به تولیدات ما خواهد بود.

امام جمعه دیشموک به حمله شخصی مسلح به سفارت آذربایجان در تهران اشاره و متذکر شد: دلایل شخصی بود و بعد از آن مسئولان عالی رتبه ،رئیس جمهور و وزیر کشور و بقیه مسئولان محکوم کردند و دستور داده شد تا پیگیری حقوقی و مجازات ضارب صورت بگیرد.

امام جمعه دیشموک گفت:  رژیم صهیونیستی دنبال سناریوی حذف سفارت اذربایجان در ایران است اما ملت و دولت آذربایجان از نظر سیاسی، منطقه و جغرافیایی ارتباط نزدیکی با جمهوری اسلامی دارند و دوستی و برادری ما با آذربایجان قطع نخواهد شد و جمهوری اسلامی اجازه سواستفاده به هیچ کشوری در این زمینه را نخواهد داد.

انتهای پیام”:

  • نویسنده : مالک آهنگ