امروزه باید با زبان نسل جدید با آنها صحبت شود/ در حوزه جهاد تبیین کوتاهی کردیم
امروزه باید با زبان نسل جدید با آنها صحبت شود/ در حوزه جهاد تبیین کوتاهی کردیم
دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز باید به زبان نسل جدید با آنها صحبت شود، گاهی حرف همدیگر را متوجه نمی شویم.

به گزارش خبر دیشموک،    سید علی ملک حسینی در همایش استانی عفاف و حجاب که با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: در فتنه اخیر شاهد جنگ ترکیبی و هیبریدی هستیم جنگی که رسانه‌های دشمن و مهره های داخلی همه دست به دست هم داده‌اند.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: دختری که سابقه بیماری داشته و بیمار بوده فوت می‌کند اما دیدید دشمنان چه کردند رئیس جمهور آمریکا مسائلی را در آغوش زندان اوین مطرح کرده است و کوچک ترین مسئله را بزرگ می‌کنند.

دادستان مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: وقتی می‌گوییم جنگ هیبریدی یعنی اینکه تمام شبکه‌های معاند دست به دست هم می دهند یک واقعه را بزرگ کنند در نظامی که معتقد هستیم هیچ مکتبی چنین جایگاهی برای زنان قائل نشده است، ما زنان افتخارآفرین زیادی در بخش‌های مختلف داریم ،امروز برابری در جامعه ما جای بحث ندارد.

وی با بیان اینکه برخی خواص بی‌بصیرت در کشور با خارج هم نوا می‌شوند و اصل اعتقادات را زیر سوال می برند و این بی بصیرتی است گفت:  دنیا با تمام قدرتش علیه جمهوری اسلامی ‌پای کار آمده است نقشه بزرگی توسط اسرائیل در حال انجام بود که قصد داشت در کارخانه‌ای در اصفهان انجام دهد اما ایران اسلامی این دسیسه را خنثی کرد.

وی افزود: دو مرد و زن از فرانسه به ایران آمده بودند و تحت عنوان توریست سعی داشتند مطالبات صنفی معلمان را به تشویش بکشانند اینها مامور سرویس اطلاعاتی فرانسه بودند، چه کسی گفته جایی برای اعتراض نیست اما اینقدر کار رسانه ای شده که به دنبال تشویش هستند.

ملک حسینی گفت: دختری در یاسوج دستگیر شد که در فضای مجازی فعالیت داشت چند ساعت وقت گذاشتم و با این دختر صحبت کردم، شبهاتی مطرح کرد که به راحتی قابل توضیح دادن بود و همه در اثر ناآگاهی بود.

وی گفت: امروز باید به زبان نسل جدید با آنها صحبت شود، گاهی حرف همدیگر را متوجه نمی شویم در حوزه جهاد تبین کار نکردیم ،تکرار یک تکنیک رسانه ای است که استفاده می شود تکرار سناریوهای جدید رسانه ای است .

وی با اشاره به مسائل اخیر در کشور گفت: بی تفاوت نباشیم ، کشوری که نا‌امن شود برای همه نا امن است ، چه کسانی به دنبال تجزیه نظام هستند ؟این خیالشان را به گور خواهند برد اما ما  نباید بی تفاوت باشیم.

ملک حسینی افزود: دشمن متوجه عدم انگیزه در برخی از مسولان ما شده است هوشیار باشیم این کشور ،خانه همه ماست.

انتهای پیام/

  • نویسنده : وحید آهنگ