خبر دیشموک صدای رسای دیشموک است/درخواست بخشدار دیشموک از مسئولان شهرستان/محکومیت توهین به امام جمعه قلعه‌رئیسی/خبر خوش رئیس بنیادعلوی دیشموک+تصاویر
خبر دیشموک صدای رسای دیشموک است/درخواست بخشدار دیشموک از مسئولان شهرستان/محکومیت توهین به امام جمعه قلعه‌رئیسی/خبر خوش رئیس بنیادعلوی دیشموک+تصاویر
معاون منابع طبیعی شهرستان در پایان گفت: از خبردیشموک به شدت تقدیر و تشکر میکنم که صدای رسای مظلومیت دیشموک هست و توانسته با نشان دادن عمق محرومیت ها خدمات شایانی به بخش دیشموک داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،  جلسه ای با حضور حبیبی بخشدار دیشموک، مهندس مسعود یدالهی رئیس شرکت گاز شهرستان کهگیلویه ،  مهندس آرام رییس بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه، مهندس کریمی معاون منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه و سرهنگ مختاری رئیس بنیاد علوی بخش دیشموک ، اژدر رئیس آموزش و پرورش و دهیاران بخش دیشموک در محل نماز خانه آموزش و پرورش دیشموک جهت بررسی مشکلات  ساخت و ساز و راه های ارتباطی روستاهای بخش دیشموک برگزار شد.

حبیبی بخشدار دیشموک اظهار کرد: از زمان مهندس یدالهی در بحث گازرسانی به روستاهای بخش دیشموک تلاشهای زیادی شد که تشکر میکنم و خواستار تسریع در عملیات گازرسانی به روستاهای حومه غربی هستیم که قبل از فصل سرما از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی همچنین از مهندس آرام خواستند که طرح بازنگری روستاهای بخش را در صورت امکان تسریع دهند که در بحث گازرسانی و علمک گذاری در آینده نزدیک به مشکل روبرو نشویم.

حبیبی متذکر شد:  در صورت لزوم برای پروانه ساخت های روستایی و انشعابات آب و برق و گاز به روستاهای بخش دبشموک توجه ویژه ای شود.

مهندس حبیبی در ادامه ضمن تشکر از زحمات اداره منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه یادآور شدند: برای طرح های روستایی هر جا لازم بود جهت تایید مجوزها نهایت همکاری با بنیاد مسکن و دهیاری ها داشته باشند تا مشکلات روستایی رفته رفته کاهش یابد.

اسفندیار مختاری دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک گفت: باتوجه به سند های روستایی دهیاران اولویت بندی کرده و اولویت اول و مهم آنها که در اسناد روستایی بنیاد علوی آمده باشد از مبلغ ۱۵۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان برخوردار خواهد شد.

وی تاکید کرد: باتوجه به نیاز منطقه از ما بخواهید و طبق اولویت بندی انجام شده و با مشارکت مردم و همکاری دهیاران عزیز جهت رفع مشکلات روستاها اقدام خواهیم کرد.

مهندس مسعود یدالهی مدیر گاز شهرستان گفت: مردم بهمئی دیشموک از زمان آغاز فعالیت خدمات رسانی به منطقه بر ما منت گذاشته و مهمان نوازی کردند.

وی افزود: در فاز اول منطقه حومه شرقی ۱۵ روستا را گازرسانی کردیم و فکر نمی کنم به جز یک نقطه ی دشتک در این مورد مشکل داشته باشیم و اگر موردی هست نامه از بنیاد مسکن گرفته شود شک نکنید مشکل برطرف می شود.

وی بیان کرد : همچنین ۳۲ روستا در فاز ۵ داریم که در حال اجراست و دوتا روستای بناری و نسه طاویس در پیمان پراکنده کهگیلویه تا قبل از فصل سرما انجام میشود.


انشعابات حومه غربی فاز ۵ برنامه زمانبندی دارد و در حال انجام است و با توجه به قراداد ۱۸ ماهه از برج ۱۰ سال ۱۴۰۰تا برج ۳ سال ۱۴۰۲ مدت زمان این پروژه خواهد بود تا به سرانجام برسد.

پرکاری و تمیز کاری کانل ها وظیفه پیمانکار است که انجام دهد با توجه به اینکه پیمانکار جهت تسویه حساب با ما رضایت نامه دهیار را ضمیمه پرونده کاری خود میکند پس در صورت سهل انگاری پیمانکار در پرکاری و تمیزکاری کانال ها مسئولیت گردن دهیارها می باشد.

سال گذشته شرکت گاز ۱۶ میلیارد تومان به بنیاد مسکن بابت تخریب آسفالت جهت عملیات گزارسانی از سال ۸۵ تاکنون پرداخت کرد، این مورد به بنیاد مسکن بستگی دارد که چه زمانی و به چه روستایی بودجه تخصیص دهد.

مهندس آرام رئیس  بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه بیان کر، از روز مراسم معارفه حبیبی دغدغه بررسی مشکلات دیشموک را داشتیم ، درخصوص نهضت ملی مسکن ،دهیاران پای کار باشند بیس ریزی کنند ما ورود میکنیم.

وی  گفت :تا مرحله بیس دهیاری فعالیت کند  مسئله آسفالت آن را ما حتما ورود و اجرایی خواهیم کرد.

مهندس نوروزی، بنیاد علوی و رسانه پای کار پس دهیاران دسته جمعی جهت بررسی مشکلات و رفع آنها بخواهید هر دو ورود می کنند و جهت سهم خواهی به آنها مراجعه کنید.
روند عَلَمَک گذاری هیچ ارتباطی با شبکه گاز ندراد و نیاز به استعلام از بنیاد مسکن است از الان شروع کنید که کار به دقیقه ۹۰ نکشد.

علی کریمی معاون منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه :جبهه استکبار و معاندین داخلی و خارجی هرگاه نتوانستند مقابل نیروهای انقلابی و ولایی ایستادگی کنند به شایعه پراکنی و تهمت علیه نیروهای اصیل و انقلابی می پردازند.

وی گفت : این حرکت زشت و غیرانسانی را محکوم مینمایم و از مردم و مسئولین انتطار داریم که با حضور و استقبال خود از این امام جمعه انقلابی مشت محکمی بردهان معاندین بزنند تا درس عبرتی برای آنان باشد.

کریمی افزود:بخشدار و دهیاران و بنیاد مسکن نقشه روستاها را به منابع طبیعی ارائه دهند تا منابع طبیعی طی روند کاملاً قانونی اراضی که ملی می باشد درمحدوده روستا و طرح هادی قرار دارد در اختیار بنیاد مسکن قرار گیرد و مشکل مردم حل گردد.

وی متذکر شد: با درختانی که در محدوده روستا و در خیابان و کوچه ها قراردارد باید ضمن تهیه نقشه و بازدید کارشناسان منابع طبیعی برای تعیین تکلیف نهایی به کمیته فنی استان فرستاده شود.

علی کریمی در رابطه با پروژهای آبخیزداری نیز عنوان کرد: ما امسال یکی از بزرگترین پروژها را دردره دَهاب دیشموک داشتیم و قرار هست انشالله طی هفته های آتی مدیرکل محترم منابع طبیعی استان دیداری با مدیر محترم بنیاد علوی دیشموک داشته باشند جهت انجام پروژه های بیشتر با همکاری بنیادعلوی.

کریمی همچنین درخصوص دیده بانان منابع طبیعی افزود : که مراحل نهایی انجام به کار این دیده بانان بصورت ۸۷ روزه درحال انجام هست و انشالله از وجود آنان درصورت صلاحدید مقامات استانی استفاده خواهیم کرد.

معاون منابع طبیعی شهرستان در پایان گفت: از خبردیشموک به شدت تقدیر و تشکر میکنم که صدای رسای مظلومیت دیشموک هست و توانسته با نشان دادن عمق محرومیت ها خدمات شایانی به بخش دیشموک داشته باشد.

انتهای پیام /م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ