امام جمعه مردمیِ کهگیلویه از مدیر برجسته و انقلابی ارشاد تقدیر کرد
امام جمعه مردمیِ کهگیلویه از مدیر برجسته و انقلابی ارشاد تقدیر کرد
امام جمعه کهگیلویه عملکرد فرهنگ و ارشاد اسلامی را ستود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به واسطه نگاه فرهنگی و دینی مدیر این مجموعه در سالی که گذشت از ادارات موفق بود. 

به گزارش پایگاه  اطلاع  رسانی  خبر  دیشموک؛ ‌الاسلام وحدانی‌فر در دیدار رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه بیان کرد:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به واسطه نگاه فرهنگی و دینی مدیر این مجموعه در سالی که گذشت از ادارات موفق بود.

وی افزود:فرهنگ و ارشاد اسلامی میدانی شده از حوزه های خاص بیرون آمده است به همه انجمن ها نگاه دارد،توانمند کردن انجمن ها ضرورت دارد اداره از تصدی گری بیرون بیاید کار را به انجمن ها بسپارد و نظارت کند تا انجمن احساس هویت و استقلال نسبی کنند.

 

خطیب جمعه شهردهدشت گفت:ضرورت دارد به حوزه قرآن ورود جدی داشته باشد از ظرفیت هنرمندان برای مقابله با آسیب‌ها و معضلات اجتماعی استفاده شود.

 

وحدانی فراضافه کرد:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ساماندهی خبرنگاران را به صورت ویژه دنبال کند؛ قداست رسانه از سوی خبرنگارنماها خدشه‌دار شده است، برخی خبرنگار فصلی هستند و جز کارهای تبلیغاتی و سیاسی فعالیتی ندارند.

 

عبودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با قدردانی از دغدغه‌مندی امام جمعه گزارشی از عملکرد یک سال اخیر این مجموعه ارائه داد.

 

وی کمبود اعتبارات را مانع اصلی در پیشبرد اهداف فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ