اعزام ۶۷ کاروان «زیر سایه خورشید» طی دهه کرامت به سراسر کشور
اعزام ۶۷ کاروان «زیر سایه خورشید» طی دهه کرامت به سراسر کشور
مبلغ کاروان زیر سایه خورشید در کهگیلویه وبویراحمد گفت: در پانزدهمین دوره از جشن های مردمی زیر سایه خورشید ۶۷ کاروان در دهه کرامت به سراسر کشور اعزام شدند.

به گزارش خبر دیشموک،   حجت الاسلام حسین جلیل مبلغ کاروان زیر سایه خورشید در گفت‌وگو با خبرنگار در گچساران اظهار کرد: یکی از اهداف راه اندازی کاروان زیر سایه خورشید زیارت از راه دور بوده ، که طبق آموزه های دینی به آن سفارش شده است.

 وی بیان کرد: شوق زیارت اهل بیت بیت در دل تمام مردم ایران وجود دارد ولی برای همه آنها زیارت اهل بیت میسر نیست.

  مبلغ کاروان زیر سایه خورشید تصریح کرد: در همین راستا کاروان زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت در سراسر کشور در تمام نقاط ایران حضور پیدا می کند.

 حجت الاسلام جلیل عنوان کرد: در پانزدهمین دوره از جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید افزون بر ۶۷ کاروان به سراسر کشور عازم شدند. وی گفت: در دهه کرامت این کاروان ها بیش از ۸ هزار برنامه را در کل کشور اجرا خواهند کرد که این خود یک رکورد قابل توجهی نسبت به بازه زمانی است.

 مبلغ کاروان زیر سایه خورشید در کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به حضور ۳ نفر از خادمیان به همراه روحانی مبلغ در کاروان خورشید در استان خاطرنشان کرد: در کهگیلویه و بویر احمد کاروان زیر سایه خورشید با استقبال بی نظیر مردم روبرو شده است.

 حجت الاسلام جلیل بیان کرد: برنامه های متعددی در کهگیلویه بویر احمد با حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستانها و روستاها تاکنون اجرا شده است.

انتهای پیام/