اختصاص ۶ هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر هیات دولت به استان
اختصاص ۶ هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر هیات دولت به استان
بیش از ۶ هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، علی احمدزاده با بیان اینکه در سفر دوم دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد، برای دو سال مبلغ ۱۳ هزار میلیارد تومان به استان اختصاص داده شد، گفت: قراردادهایی در این زمینه منعقد شده است و باید ۴۰ درصد این مبلغ معادل شش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان امسال اختصاص داده شود.
وی افزود: با اختصاص این میزان اعتبار برای شش ماه دوم سال، اعتبار خوبی در اختیار استان است، ضمن اینکه بخش دیگری از اعتبارات، در سفر سال ۱۴۰۳ اختصاص خواهد یافت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبارات سفر دور دوم بر عهده وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه است، اضافه کرد: صددرصد این مبلغ تخصیص داده می‌شود و بسیاری از طرح ها توسط وزارت نفت پذیرفته شده و مقام عالی وزارت نفت شخصاً پیگیر این آنها است.
احمدزاده ادامه داد: سال گذشته همه اعتبارات دستگاه‌ها جذب شد و یک ریال اعتبار برگشتی نداشتیم، امسال نیز از مدیران انتظار می‌رود نسبت به جذب به‌موقع اعتبارات باقی مانده اقدام کنند.
وی از ایجاد زنجیره ارزش در پایین‌دست پلیمرها خبر داد و تاکید کرد: در ایجاد زنجیره ارزش پتروشیمی پایین دست گچساران و دهدشت باید حداقل ۳۰ پتروشیمی کوچک یا واحدهای تولیدی وابسته ایجاد شود.
احمد زاده تاکید کرد: با احداث صنایع بزرگ پتروشیمی و پلیمر، تحولات مهمی در استان ایجاد خواهد شد و هزاران شغل تضمینی و ثابت توسط این واحدها ایجاد می‌شود، بنابراین نباید این فرصت مهم را از دست بدهیم.

انتهای پیام

  • نویسنده : مالک آهنگ