آغاز ارائه خدمات امور ایثارگران آجا در کهگیلویه و بویراحمد
آغاز ارائه خدمات امور ایثارگران آجا در کهگیلویه و بویراحمد
دفتر نمایندگی امور ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران (آجا) به نمایندگی تیپ ۳۷ زرهی شهیدعباس عطریان نزاجا در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در مکان جدید آماده خدمات رسانی شد.

به گزارش خبر دیشموک،   سرپرست دفتر نمایندگی امور ایثارگران آجا در این استان گفت: این دفتر نمایندگی از سال ۹۵ در استان مستقر شد، اما دلیل نداشتن ساختمان مستقل هر ساله جابجا می‌شد و اکثر ایثارگران محترم سردرگم بودند.

سروان محسن رستمی افزود: به علت نبود یگان ارتش در کهگیلویه و بویراحمد ارائه خدمات به خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان و رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، در استان‌های همجوار صورت می‌گرفت

رستمی افزضافه کرد: با تلاش مسئولان استان دفتر نمایندگی امور ایثارگران آجا به نمایندگی تیپ ۳۷ زرهی شهید عباس عطریان (نزاجا) در یاسوج به آدرس جدید نقل مکان و آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: با راه اندازی دفتر امور نمایندگی در مرکز استان خانواده‌های رزمندگان معسر بالای شش ماه حضور در جبهه بدون شغل و درآمد، دیگر برای انجام کار‌های اداری نیازی به مراجعه به استان‌های همجوار ندارند.

رستمی یادآور شد: دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدای ارتش، آزادگان و جانبازان و تشکیل پرونده برای تمامی ایثارگران بالای شش ماه سابقه حضور در جبهه (معسر و فاقد شغل و درآمد) و برقراری مستمری برای آن‌ها از جمله خدماتی است که توسط دفتر نمایندگی امور ایثارگران آجا در کهگیلویه و بویراحمد ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: ایثارگرانی که کارت ایثار قدیمی دارند برای هوشمندسازی کارت خود به این دفتر نمایندگی مراجعه کنند تا پس از پر کردن فرم‌های مخصوص به یکی از یگان‌های ارتش معرفی شوند.

سرپرست دفتر نمایندگی امور ایثارگران آجا در کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای راه اندازی دفتر نمایندگی امور ایثارگران آجا در یاسوج تاکنون بیش از دو هزار نفر از رزمندگان معسر بالای شش ماه سابقه حضور در جبهه (بدون شغل و درآمد) ارائه نمی‌شد.

وی با بیان اینکه دفتر نمایندگی امور ایثارگران آجا کهگیلویه و بویراحمد به نشانی یاسوج _شهرک امام حسین (ع) _ روبروی مسجد ثارالله واقع شده است، افزود: شماره تلفن ۰۷۴۳۳۳۴۷۱۲۶ دفتر در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات ایثارگران عزیز می‌باشد.

استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۱۰ شهید در یگان ارتش تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/