کشف ۷۷ قبضه انواع سلاح غیرمجاز
کشف ۷۷ قبضه انواع سلاح غیرمجاز
فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی، از کشف ۷۷ قبضه انواع سلاح غیرمجاز خبر داد.

به گزارش خبر دیشموک ؛  سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان امروز با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت عمومی، طرح مبارزه بی‌امان با دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی توسط سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان خوزستان به مدت پنج روز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس اطلاعات با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر استان خوزستان با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۵۸ نفر دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در چندین عملیات مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این ارتباط ۳۰ قبضه سلاح جنگی، ۴۷ قبضه سلاح شکاری و ۹۸۴ عدد انواع فشنگ کشف شد.

صالحی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی سطح استان معرفی شدند، تاکید کرد: پلیس با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت و دارندگان سلاح های غیر مجاز قاطعانه برخورد می‌کند.

انتهای پیام/