کدام ادارات کارشکنی می کنند؟ کدام مسئولان سوء استفاده می کنند؟
کدام ادارات کارشکنی می کنند؟ کدام مسئولان سوء استفاده می کنند؟
حجت السلام راوند بیان کرد ؛ الحمدلله گاز رسانی به حومه غربی(روستاهای درغک و اسفندان) دیشموک به سرعت در حال انجام است که این اتفاق مبارکی است ، لیکن؛باید نظام مهندسی ، بنیاد مسکن ، منابع طبیعی و اداره گاز با تعامل و همکاری مشکلات در مسیر خدمت به مردم را حل نمایند و هر چه سریعتر بحث کنتور گذاری در این مناطق انجام بگیرد تا در این زمستان سرد و سخت مردم از نعمت گاز برخوردار گردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، امام جمعه دیشموک  اظهار داشت : از مهم ترین مصادیق تقوا از زبان پیامبر اکرم (ص) آبروداری است ، نبی مکرم اسلام می فرماید : هرکسی آبروی مومنی را حفظ کند بدون تردید بهشت بر او واجب است .
وی با اشاره به اینکه بعضی دنبال از بین بردن آبروی دیگران هستند ، گفت : وظیفه ما سنگین است و از مهم ترین مصادیق تقوا آبرداری است و باید در تلاش باشیم تا آبروی دیگران را حفظ کنیم و اجازه ندهیم هر کسی پیش ما غیبت و تهمت به دیگری بزند.
حجت الاسلام راوند ادامه داد : باید جو شهر جوری باشد تا هرکسی جرات نکند به تهمت و غیبت بپردازد وطبق روایات آبروی مومن از کعبه بالاتر است .
حجه الاسلام راوند با اشاره به جنگ های اخیر دشمن علیه اسلام گفت : اخیراً سازمان ملل با فشار به کشورهای مسلمان برای پذیرش و به رسمیت شناختن گروههای منحرف جنسی و عدم جلوگیری از فعالیت آزادانه آنها در تلاش است تا نقشه ای هدفمند را برای  یک جنگ جهانی علیه نهاد مقدس خانواده طراحی کند که این نقشه در اتاق فکر نهادهای رسمی و امنیتی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی شروع شده است و به صورت غیر اعلامی و نامحسوس در حال اجرا است.
امام جمعه دیشموک اقدامات سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) در مواجهه با فتنه انگیزی و کینه توزی دشمن را دقیق، به موقع و سریع دانست و اذعان داشت : از نظر کمیت و کیفیت کاری بود قابل تحسین و شایسته است از همه مجاهدان عرصه امنیت و اقتدار کشور اعم از نیروهای مسلح و دستگاههای اطلاعاتی تشکر و تقدیر شود .
حجت السلام والمسلمین علی اکبر راوند هفته وحدت را بهترین فرصت برای از بین بردن اختلافات دانست و گفت : نباید دشمنان به این هدف مهم رسیده و بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند و اگر رفتار، کردار و گفتار پیامبر(ص) را ضمیمه زندگی خویش قرار دهیم دشمنان نمی توانند به اهداف شوم خویش یعنی تفرقه افکنی و اختلاف بین شیعه وسنی برسند و با شکست مواجه می شوند.
 ایشان پرتاب ماهواره نور۳با ماهواره بر قاصد توسط نیروی هوا فضای سپاه را یک اتفاق و افتخار مهم برشمرد و بیان کرد: این ماهواره با موفقیت در مدار۴۵درجه زمین قرار گرفت که وظیفه آن سنجش و شناسایی است و نماد جمله ما متوانیم هست که بارها این امر مهم محقق گردید و این موفقیت را ثمره مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن دانست که تحریم و تهدید تاثیری در عزم جوانان انقلابی(دانشمندان) این ملت  ندارد.
امام جمعه دیشموک مهم ترین اتفاق سه سال اخیر را عَلَمَک گذاری حومه غربی دانست و اشاره کرد: الحمدلله گاز رسانی به حومه غربی(روستاهای درغک و اسفندان) دیشموک به سرعت در حال انجام است که این اتفاق مبارکی است ، لیکن؛باید نظام مهندسی ، بنیاد مسکن ، منابع طبیعی و اداره گاز با تعامل و همکاری مشکلات در مسیر خدمت به مردم را حل نمایند و هر چه سریعتر بحث کنتور گذاری در این مناطق انجام بگیرد تا در این زمستان سرد و سخت مردم از نعمت گاز برخوردار گردند.
وی تصریح کرد : این ادارات ذکر شده گاهی اوقات با کارشکنی روند خدمت به مردم را کُند نموده و انتظار می رود افرادی که دنبال سوء استفاده هستند، شناسایی و جلوی آنها گرفته شود .
امام جمعه دیشموک دیگر معضلِ چند سال اخیر را انتخاب پیمانکارانی دانست که مسئولیت پذیر نبوده و گفت : در حوزه راه روستایی پیمانکارانی قریب به سه سال مشخص شده و هر روز مسئولان استانی و شهرستانی وعده داده که مشکل راه فلان روستا حل می شود ولی می بینیم بعد از سالها هنوز چند کیلومتری که قول داده شد هنوز بلاتکلیف است.
حجت السلام راوند این مسئله را نماد ناکارمدی اداره ی راه شهرستان دانست و بیان کرد : وقتی ذخایر انقلاب(مردم)  می بینند وعده داده می شود و عمل نمی کنند چیزی به جزء توهین به شعور مردم نیست و  مسئولی که به مردم توهین میکند نباید جایی در دولت مردمی و انقلابی داشته باشد.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ