چند خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه
چند خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه
فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق با اعتراف به ۴۱ یک فقره سرقت در شهرستان کهگیلویه خبر داد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،  سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق، مشاعات ساختمان و محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک سارق حرفه‌ای را حین سرقت سیم برق دستگیر کردند.
 فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه متهم به ۴۱ فقره انواع سرقت از جمله سیم برق، مشاعات ساختمان و محتویات درون خود را در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
 مصطفایی در پایان از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پلی ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
**************************
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۲۴ كيسه کود شیمیایی و آرد قاچاق در این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ بهنام زمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی فیلگاه این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری محور دهدشت-بهبهان به دو دستگاه خودروی وانت پیکان و وانت پراید مشکوک شدن و آنها را متوقف کردند.
 وي افزود: ماموران در بازرسی از خودرو های مذکور ۲۴ کود شیمیایی و آرد قاچاق کشف و ضبط کردند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان كهگيلويه با اشاره به اينكه كارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۷۵ میلیون ریال اعلام کرده‌اند تصریح کرد: در این راستا ۲ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
**************************
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت با ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سيد محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان کهگیلویه موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.
 وي افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و گشت زني هاي های هدفمند یکی از سارقان حرفه ای موتور سیکلت را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۸ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست: با تجهیز اماکن خود به تجهیزات امنیتی به ویژه دزدگیر، قفل های استاندارد و دوربین های مداربسته فرصت سرقت را از سارقان سلب و بدین طریق ضمن حفظ اموال خود ما را در تامین هر چه بهتر امنیت و آرامش شهرمان یاری کنند.
انتهای پیام /

 

  • نویسنده : مالک آهنگ