هرگونه غلطی از جانب آمریکا و اسرائیل به فاصله یک ساعت پاسخ داده می‌شود
هرگونه غلطی از جانب آمریکا و اسرائیل به فاصله یک ساعت پاسخ داده می‌شود
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توان نظامی ایران گفت: هرگونه غلطی از جانب آمریکا و اسرائیل به فاصله یک ساعت پاسخ داده می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ آیت‌الله سید نصیر حسینی در آیین گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اظهار کرد: سالروز آزادی خرمشهر را به ملت شریف ایران و استان و مقام عظمای ولایت تبریک می‌گویم و این پیروزی بزرگ را گرامی می‌دارم یاد و خاطره آن روز بیاد ماندنی و پیروزی بزرگ را به رزمندگان و جامعه ایثارگری تبریک می‌گویم.

 

وی گفت: خداوند ملتی که دین را در هر شرایطی یاری دهد یاری خواهد کرد زیرا در شرایطی انقلاب کردیم که همه استعمارو استکبار دشمن ما بودند اما چون پیام ما و انقلاب و امام پیام الهی و آرمان های آن اسلامی بود، خداوند ما را یاری کرد.

 

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: شاید کسی نمی توانست تصور کند که انقلاب به این زودی پیروز خواهد شد بعد از پیروزی دشمنان این سرزمین و دشمنان اسلام و دشمنان انقلاب با جنگ می‌خواستند انقلاب را سرنگون کنند تلاش‌های بسیاری کردند و هزینه های زیادی شد ترورهای کور و ترور شخصیت های برجسته را در پیش گرفتند و در این صحنه‌ها نتوانستند انقلاب را شکست بدهند و متوقف کنند.

 

وی بیان کرد: یک جنگ ۸ ساله بر کشور ما تحمیل کردند بعد از آن هم فشارها و تحریم‌ها را بر ما تحمیل کردند تا انقلاب و عزت و استقلال این ملت را از بین ببرند اما شکست خوردند زیرا انقلاب ما برگرفته از مکتب اسلام و حماسه عاشورا بود و مثل انقلاب حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم که ۱۳ در مکه در شرایط سخت قرار گرفتند و در محاصره بودند و ۱۰ سال در مدینه در شرایط سخت جنگ احزاب را بر ایشان تحمیل کردند و ۱۰ هزار مرد جنگی از سراسر جزیره العرب به جنگ اسلام آمده بودند اما شکست خوردند.

 

حسینی گفت: امروز ملت ما برای اسلام قیام کرده تا زمانی که آرمان‌های این ملت و این سرزمین اسلامی است پیروزی از آن ما خواهد بود زمانی که ولایت فقیه در راس مملکت بوده و آرمان‌های ما الهی و اسلامی است و زمانی که ما راه شهیدان و راه رزمندگان را ادامه می‌دهیم خداوند ما را یاری خواهد کرد.

 

وی گفت: دشمن تلاش های بسیاری کرد در همین جنگ ترکیبی اخیر با لشکرکشی و اردوکشی خیابانی فکر کردند که می‌توانند که انقلاب را به زانو درآورند اما باز در این میدان شکست خوردند به جهت اینکه ملت ما به یاری دین خدا آمده و ارزش‌های الهی آرمان ملت است، ما از اسلام عقب‌نشینی نخواهیم کرد ما از انقلاب و راه شهیدان و از ولایت فقیه عقب‌نشینی نخواهیم کرد و این راه را ادامه خواهیم داد.

 

حسینی گفت: ما با جبهه استعمار و استکبار مبارزه خواهیم کرد و پیروزی از آن ملت ماست همانطوری که شکست‌های سخت و کوبنده نصیب دشمنان کردیم و جهاد همچنان ادامه دارد امروز اگر آمریکا و انگلیس و رژیم جعلی صهیونیستی غلطی کنند بعد از یک ساعت یا دو ساعت جواب کوبنده و دندان شکنی دریافت می‌کنند.

 

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ