مسوولان منافع شخصی خود را فدای ملت کنند
مسوولان منافع شخصی خود را فدای ملت کنند
امام جمعه موقت اهواز گفت: باوجود مشکلات موجود در سطح جامعه، مسوولین منافع شخصی خود را فدای ملت کنند و میان مردم حضور پیدا کنند.

به گزارش خبر دیشموک، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز امروز در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهر اظهار کرد: باوجود مشکلات موجود در سطح جامعه، مسوولین منافع شخصی خود را فدای ملت کنند و میان مردم حضور پیدا کنند.

وی افزود: گرچه مشکلاتی در حوزه‌های مختلف کشور وجود اما عزت و اقتدار ملت ایران از جایگاه بالایی نسبت به پیش از انقلاب برخوردار است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اقتدار ایرانیان در حوزه نظامی، گفت: توقیف کشتی نفت‌کش یونانی نمونه‌ای بارز از اقتدار، قدرت و عزت ایران و نیروهای مسلح است که با تمام توان از منافع مردم دفاع می‌کنند.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه به مناسک حج اشاره کرد و ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مهم این ایام که دارای جنبه فرهنگی و سیاسی است، ایستادگی حق در برابر ظلم است.

حاجتی با بیان اینکه روز عرفه متعلق به امام حسین(ع) است، تصریح کرد: باید طبق منش و سیره این امام در جهت پیشرفت و پیروزی جامعه اسلامی حرکت کرد.

انتهای پیام/