آرشیو/نماز عید فطر سال‌های گذشته‌ی دیشموک/گزارش تصویری
آرشیو/نماز عید فطر سال‌های گذشته‌ی دیشموک/گزارش تصویری
نماز عید فطر سال های 94 و 96 در شهر دیشموک را مشاهده کنید.

حضور پرشور مردم شهر دیشموک در نماز عید سعید فطر سال ۱۳۹۴ + تصاویر

۱۳۹۴-۴-۲۷

به گزارش خبر دیشموک،  به شکرانه یک ماه عبادت و بندگی مردم شهر دیشموک با حضوری پرشور در نماز عید سعید فطر شرکت کردند.

حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اظهار کرد: عید فطر روزی است که مومنان بعد از یک ماه عبادت و بندگی در چنین روزی باید فطریه خود و خانواده را بپردازند.

وی گفت: در چنین روزی مومنان به شکرانه یک ماه عبادت و به پاس یک ماه روزه‌داری و مهمانی با خدا بودن به اقامه نماز عید فطر بپردازد تا جایی که پیامبر (ص) می‌فرماید هرگاه ماه شوال فرا می‌رسد منادی از آسمان ندا می‌دهد بشتابید به سوی جایگاه، جهت دریافت جایزه، که بهترین جایزه خواندن قنوت نماز عید فطر است.

خطیب نماز عید سعید فطر دیشموک گفت: اهمیت این ماه به اندازه‌ای است که مومنان مستحق دریافت هدیه و جایزه از خداوند متعال می‌باشند و قنوت عید فطر خواسته خیلی بزرگ مومنان در روز عید سعید فطر است.

وی بیان کرد: ای مومنان بدانید که امروز روزی است خیلی بزرگ برای شما، خدا را یاد کنید تا خدا شما را یاد کند او را بزرگ بشمارید چون امروز روز استجابت دعا می‌باشد.

محمودی‌اصل گفت: روز عید سعید فطر روز استغفار است ما باید طلب استغفار کنیم تا خدا ما را بیامرزد، روز عید فطر روز کنار گذاشتن کدورت‌ها است روز آشتی با خدا و خلق خدا است.

وی افزود: در این روز حضرت علی (ع) سفارش کرد به خلق و امت خود مخصوصا بازاریان که مبادا کم‌فروشی داشته باشند و گران‌فروشی نکنند.

وی خاطرنشان کرد: روز عید سعید فطر روز پایان عبادت نیست بلکه شروع عبادت و راز و نیاز با خداوند است.

محمودی‌اصل تاکید کرد: با توجه با پایان ماه مبارک رمضان مومنان باید معنویت خود را حفظ کرده و عبادت و راز و نیاز خود را هیچ وقت ترک نکنند.

انتهای پیام/

**********************

نماز عید فطر  دیشموک در سال ۱۳۹۶

نماز عید فطر با حضور پرشور مردم دیشموک و به امامت حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک،در ۲۵ تیر ۱۳۹۶  اقامه شد.