ذخایر انقلاب با حضور در تمام صحنه ها وفادار به نظام، انقلاب و رهبری هستند
ذخایر انقلاب با حضور در تمام صحنه ها وفادار به نظام، انقلاب و رهبری هستند
وی گفت به برکت خون شهیدان ،مجاهدان جبه مقاومت و بیداری بیش از گذشته امت اسلام و جهان آرمان فلسطین گرامی داشته خواهد شد و در آینده نزدیک قدس به مسلمانان خواهد رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام والمسلمین محمودی اصل امام جمعه شهرستان لنده اظهار داشت:  از اینکه بار دیگر توفیق ملاقات مردم عزیز ،بامحبت ،مردم وفادار به انقلاب و ارزش های اسلامی نصیب من شد خوشحال هستم و تشکر می‌کنم از ولایتمداری شما خوبان به جهت رونق بخشی محفل شهید نوروزی که نشان از قدرشناسی شما به شهیدان دارد.
وی خاطرنشان کرد: قران کریم فرمود؛ از بین مومنین مردانی هستند که آنچه را با خداوند پیمان بستند،صادقانه وفا کردند و در راه او جهاد کردند،برخی به پیمان خویش عمل کرده و به شهادت رسیدند و بخشی از آنها هم با حضور مجاهدانه ی ادامه مسیر منتظرند ببینند که چه زمانی خداوند مدال پرافتخار شهادت را هم به آنها عطاء خواهد کرد.
حجت الاسلام محمودی اصل ادامه داد : آنها کسانی هستند که دنیا تغییرشان نداد، دلبستگی دنیا آنها را سرد نکرد و از حرکت آگاهانه و مصمم در مسیر حق غافل نشدند و  انسانهای مومن و بیدار با عشق به خدا و تعهد بندگی درست،  اینطور هستند.
امام جمعه شهرستان لنده  افزود : مردان مومن و شهدایی که راز موفقیت آنها در کسب مدال پرافتخار شهادت خودسازی،درک هدف خلقت جهاد با نفس اماره بود، و فهمیدند برای چه چیزی به این دنیا آمدند و همه آنها اهل مناجات،سوز،اشک و ناله بودند.

 

وی گفت : خوش به حال شهدا و شهید نوروزی که دل و باطنشان را جایگاه عشق به‌خدا و ارزش ها قرار دادند و نگذاشتند غیر از خدا و خوبیها چیزی در قلبشان رسوخ کند و آلوده گناه شوند،دنیا طلب نشده و اهل زرق و برق دنیا نبودند.
امام جمعه شهرستان لنده بیان کرد: هر کسی دل بست به دنیا در زندگی تاریک دنیا غرق خواهد شد، و همین ویژگی تهذیب نفس باعث میشود،  شهید بتواند در عرصه های دیگر علم و تعهد کاری ،مردمداری و دیگر عرصه ها هم بدرخشد و با وظیفه شناسی تبدیل به الگو شود.
وی ادامه داد: شهیدانی که دنیا را با عزت سپری میکنند،عاقبتِ روشن و آباد و همنشین با سیدالشهداء علیه السلام خواهند بود.
امام جمعه شهرستان لنده امنیت، عزت، شرافت، استقلال و اقتدار کنونی ایران اسلامی را مدیون شهیدان دانست و گفت: بهترین راه قدردانی برای ما مردم تبعیت از الگوی رفتاری آنهاست و برای مسئولین خدمت مستمر،بی منت و صادقانه به مردم می باشد.

وی با اشاره به جنایت های صهیونیست ها در فلسطین ومظلومیت مسلمان غزه، گفت: علت اصلی شهادت عزیزان ما ،مبارزه با استکبار و ایادی استکبار بود و هیچ شهیدی نیست مگر اینکه در وجود او تنفر از قلدرهای عالم وجود نداشته باشد،شهید برای تامین امنیت،مبارزه با اخلالگران نظم،مبارزه با مزدوران داخلی ،مبارزه با نوچه های استکبار در منطقه و بدنام کننده آنهای است که امروز به زعم باطل خویش قصد مدیریت دنیا را دارند اما غافل از اینکه نظم جدید جهانی در پیش است و انشاءالله هر چه جلوتر برویم منافع استکبار بیشتر به خطر خواهد افتاد و صدای شکستن پایه های قدرت خود را به خویش می شنوند.

امام جمعه لنده خاطرنشان کرد: اسرائیل از طوفان الاقصی ضربه سنگین،سخت و تاریخی خورد و چون زورشان به گروه جهادی کوچک نمی رسد دنبال تقاص آن از مردم بیگناه و بی دفاع هستند.
حجت الاسلام والمسلمین محمودی اصل تحلیل رهبر عظیم الشأن را اشاره فرمود و تصریح کرد: اگر می بینید رئیس جمهور آمریکا،مقامات فرانسه ،آلمان و انگلیس همه دستپاچه در سرزمین اشغالی خیمه میزنند و در باطلاق خون قدم می گذراند دلیل آن،این است که همان ها هم نگران متلاشی شدند صهیونیست ها هستند و دنبال تنفس مصنوعی هستند تا مدت بیشتری این رژیم منحوس را حفظ کنند که به فضل خدا موفق نخواهند شد.
وی بیداری وجدان های عالم را نکته مهم برشمرد واذعان داشت : در کشورهای اروپایی کم سابقه هست که با این حج عظیم مردم دنیا با الگوگیری از مردان حق و شهداء اینچنین در برابر مطامع نامشروع مستکبرین مقابله میکنند.
امام جمعه لنده سکوت سازمان ملل را ننگ دانست و اشاره کرد : لعنت بر مدعیان دروغین بشر و سازمان ملل بی تعهد و کسانیکه یا عالمانه و یا جاهلانه قلم شان به نحوی است که در تقویت ظلم صهیونیست ها تلاش می‌کنند.
وی گفت به برکت خون شهیدان ،مجاهدان جبه مقاومت و بیداری بیش از گذشته امت اسلام و جهان آرمان فلسطین گرامی داشته خواهد شد و در آینده نزدیک قدس به مسلمانان خواهد رسید.
حجت الاسلام والمسلمین محمودی اصل: ذخایر انقلاب را مهم ترین دستاورد و امتیاز انقلاب و دانست و بیان کرد: همیشه در تمام صحنه ها مردم حضور پرشور دارند و چقدر ضرورت دارد که مسئولان هم در تمام رده های مدیریتی بیش‌از گذشته با همت مضاعف سعی کنند تا مشکلات و نگرانی مردم رفع و نهال ایمان و امید بیشتر از کذشته گذشته در دل مردم کاشته شود.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ