لزوم هوشیاری مردم در جنگ اقتصادی دشمن
لزوم هوشیاری مردم در جنگ اقتصادی دشمن
ائمه جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد بر هوشیاری مردم در جنگ و فشار اقتصادی دشمن تاکید کردند.
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، امام جمعه موقت دیشموک اظهار داشت :امروز مردم زیر شکنجه و فشار اقتصادی هستند تدبیری اندیشیده شود و مدیران ضعیف برکنار شوند ، بدون رابطه و در جهت خدمت به مردم برنامه ریزی کنید.
وی خاطرنشان کرد : امیدواریم که دولت انقلابی و مردمی تمام توان و تلاش خود را جهت آسایش و رفاه مردم بکار بگیرد.
حجت الاسلام والمسلمین داوودی  ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت : ضعف ها و مشکلات هست، لیکن نگاه ها نباید نگاه ارتجاعی باشد و به همین خاطر هست که فقط ضعف ها را دیده و نکات مثبت و خدمات نظام را نادیده میگیریم ، پس باید خدمات نظام را دیده و ضعف ها را مدیریت کنیم./

 امام جمعه چرام در خطبه های نماز امروز این شهر با اشاره به اینکه گرانی و تورم آزار دهنده است، وضعیت موجود، فشارهای اقتصادی سنگینی را بر مردم تحمیل کرده است گفت: آخرین حربه دشمن فشار اقتصادی است و همه باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام افشار افزود: دشمنان ایران اسلامی چندین ماه اغتشاشات را توسط برخی از نوجوانان و جوانان رقم زدند اما توفیقی نداشتند و این همراهی نکردن ها موجب عصبانی شدن آنها شده و به دنبال فشارهای اقتصادی برای برنامه ای دیگر هستند.
وی با اشاره به اینکه عملیات کنونی دشمن بیشتر شبیه یک کودتای اقتصادی است و در شرایط کنونی باید با بصیرت عمل کنیم و حرف بزنیم تاکید کرد: ضعفها و کاستی های عوامل داخلی در تشدید این التهابات افزوده است.
***
خطیب جمعه شهر پاتاوه هم با گرامی داشت میلاد امام حسین و روز پاسدار گفت: سپاه نیرویی بود که در مبارزه با داعش که در واقع جنگ نیابتی آمریکا بود ایستادگی کرد و شهیدانی چون حججی، سلیمانی ها و همدانی را تقدیم کرد.
حجت الاسلام سیادت افزود: سپاه پاسداران در جنگ ترکیبی و هم در جهاد تبیین در تمام مدارس، مساجد و صحنه‌ها حضور جدی داشت و نگذاشت که خدشه‌ای به انقلاب اسلامی وارد شود.
وی به نبود دفتر دادگستری در بخش پاتاوه اشاره کرد و ادامه داد: نمایندگی دادگستری در این بخش مطالبه بر حق مردم است و از مسئولان برای ایجاد این دفتر قدردانی می شود.
امام جمعه پاتاوه با اشاره به حادثه رانندگی و جان باختن ۲ عضو یک خانواده بر اثر حادثه رانندگی خودروهای شوتی از دستگاه قضا خواست به صورت قاطع با اشرار و توزیع کنندگان مواد مخدر و قرص های روانگردان در بین جوانان، رانندگان حامل مواد قاچاق معروف به خودروهای شوتی که باعث تصادف و کشتار مردم در این بخش شده برخورد کنند.
***
امام جمعه سرفاریاب با تبریک حلول ماه شعبان، ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار و میلاد حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز گفت: مقاومت و ایستادگی، احساس مسئولیت اجتماعی، امر به معروف، احسان و نیکوکاری و مظلومیت را به عنوان برخی صفات برجسته امام حسین (ع) عنوان کرد و هر کدام را سرفصلی برای درس آموزی و هدایت و نجات ظلمت زدگان و راه گم کردگان دانست.
حجت الاسلام زارعی پور با گرامی داشت هشتم اسفند سالروز امور تربیتی و با اشاره به فرمایشات و توصیه های مقام معظم رهبری در جشن تکلیف دانش آموزی در ابعاد معنوی، فردی، علمی و اجتماعی، این فرمایشات و توصیه ها را منشور تربیت صحیح فرزندان و نوجوانان در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد.
وی تربیت فرزندان را کاری تاثیر گذار برای آینده خانواده، جامعه و تاریخ دانست و تاکید کرد: غفلت از تربیت دینی فرزندان هزینه و عواقب سنگینی به دنبال خواهد داشت.
***
امام جمعه مارگون با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، گفت: در این شرایط باید مراقب حیله‌های دشمنان که برای از بین بردن روحیه امیدواری مردم تلاش می کنند؛ بود، ضمن آنکه برای رفع مشکلات معیشتی مردم گام برداشت.
حجه الاسلام خواجه پور افزود: دشمنان با فشار حداکثری گمان می کنند که تاب آوری مردم را می‌شکنند اما نتوانستند به اهداف خود برسند و مردم انقلابی ایران با قدرت تمام پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.
وی با بیان اینکه گرانی، تورم و التهاب در بازار ارز و طلا هم آرامش بازار و هم آرامش روح و روان مردم را به هم زده است، ادامه داد: ضعف ها، کاستی و مشکلات هست ولی نگاه انقلابی یعنی توجه توأمان به دستاوردها و ضعف ها هم مانع ناامیدی و سستی می شود و هم به رفع مشکلات کمک می کند.
***
خطیب نماز جمعه سیسخت هم با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت امام حسین (ع) گفت: اطاعت خدا، زیر بار ظلم و ستم نرفتن، یاری محرومان و ایستادگی در برابر ظالمان همه و همه بخشی از سیره و منش حضرت امام حسین (ع) است.
حجت الاسلام مصباح نژاد با اشاره به اینکه امروز سپاه پاسداران امید مظلومان جهان است افزود: این نیروی متدین، خواب را از چشمان مستکبران گرفته و با حمایت‌های رهبرمعظم انقلاب و مردم مومن و قدرشناس ایران تا نابودی استکبار و نظام سلطه به راه خود ادامه خواهد داد.
وی ادامه داد: قدرت‌های بزرگ از ابتدا نمی‌خواستند چنین نظامی به وجود بیاید، اما با راهنمایی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از این شرایط عبور کردیم اما بعد از ۸ سال جنگ تحمیلی را به راه انداختند.
امام جمعه سی سخت تاکید کرد: اکنون پس از گذشت ۴۴ سال از شکوفایی انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی دشمن هم به فضل الهی و با بصیرت و مقاومت پیروز خواهیم شد.
***
امام جمعه لنده هم گفت: کودتای اقتصادی دشمن و عامل مدیریتی باعث التهابات امروز بازار در کشور است
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل التهابات امروز در بازار را ناشی از دوعامل مدیریتی و کودتای اقتصادی دشمن دانست و افزود: دشمنان داخلی و خارجی با آتش بیاری مافیای اقتصادی و نقطه ضعف کشور ملت را درگیر مباحث و برنامه‌های خود کنند که امیدواریم تصمیم گیران اقتصادی کشور هرچه سریعتر با استفاده از تجارب ارزشمند کارشناسان و اقتصاددانان برنامه‌های جامعی را برای رفع مشکلات اقتصادی مردم ارائه کنند.
وی به اعدام یکی از سرکرده‌های تروریستی اشاره کرد و  ادامه داد: این ترورسیت بی رحم اقدام به قتل عام مردم بیگناه می‌کرد که لیست سیاهه جنایات آن در شیراز بود و ١۴شهید و٣٠٠ نفرزخمی در حسینیه شهدای شیراز به جای گذاشت.
امام جمعه لنده گفت: این روز‌ها رسانه‌های دشمنان با وارونه جلوه دادن اقدامات این جنایت کار به گونه‌ای حرف می‌زنند که جنایتی از این فرد تروریست صورت نگرفته است.
***
امام جمعه شهر لیکک در آئین عبادی سیاسی این هفته و در جمع نمازگزاران این شهر گفت: سوم شعبان، میلاد فرخنده امام خوبی‌ها و اسوه پاسداری از دین و آزادگی و روز پاسدار ، روز تحقق پاسداری از اسلام ناب محمدی و تبلور دفاع از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلامی است.
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی با بیان اینکه، نظام جمهوری اسلامی ایران امانتی است که در اختیار ما است افزود: ارزش های دین و آموزه های دین امانت های خداوند سبحان هستند ، پس باید امانتدار باشیم و قدر و ارزش این داشته ها را بدانیم.
  • نویسنده : مالک آهنگ