رئیسی:تروریست ها را تهدید کرد 
رئیسی:تروریست ها را تهدید کرد 
رئیس جمهور گفت: با مغزهای فاسد و دست‌های آلوده جنایت تروریستی کرمان قاطعانه برخورد خواهیم کرد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، رئیس جمهور در پاسخ به تماس تلفنی رئیس جمهور ترکمنستان با تشکر از تسلیت جنایت حمله تروریستی به زائران گلزار شهدای کرمان و ابراز همدردی با دولت و ملت ایران تاکید کرد: قطعا با مغز‌های فاسدی که این جنایت تروریستی را طراحی کرده و دست‌های آلوده‌ای که به اجرای آن مبادرت کرده‌اند قاطعانه برخورد خواهد شد.

«سردار بردی محمد اف» رئیس جمهور ترکمنستان در تماسی تلفنی با آقای سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران بامحکوم کردن جنایت تروریستی و ضدانسانی حمله به زائران گلزار شهدای کرمان، شهادت شماری از هموطنانمان را از طرف دولت و ملت ترکمنستان و همچنین رهبر ملی و رئیس شورای مصلحت خلق این کشور به دولت و ملت ایران به ویژه خانواده جانباختگان تسلیت گفت.
آقای رئیسی نیز در این گفت و گوی تلفنی با اشاره به شکست صهیونیست‌ها در تحقق اهداف اعلامی در حمله به غزه و هجمه جهانی علیه جنایتگری این رژیم تصریح کرد: تجربه تاریخی ثابت کرده است، این گونه اقدامات تروریستی نه تنها نتیجه‌ای برای عاملان، آمران و حامیان ترور و ترویست نخواهد داشت بلکه موجب آشکار شدن هر چه بیشتر ماهیت جنایتکارانه این رژیم و حامیان آن برای مردم دنیا خواهد شد.
رئیس جمهور با بیان اینکه روابط ما با کشور دوست و برادر ترکمنستان در سطح بسیار خوبی قرار دارد، تاکید کرد: با اراده‌ای که بین مسئولان عالی‌رتبه دو کشور وجود دارد، گام‌های خوبی در توسعه همکار‌های دو کشور برداشته خواهد شد.
رئیس جمهور ترکمنستان نیز جمهوری اسلامی ایران را از مهمترین شرکای تجاری ترکمنستان دانست و افزود: دو کشور علاوه بر روابط خوب و مستحکم از امکانات و ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه همکاری برخوردارند.

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ