دولت رئیسی در آب شرب و راه‌ روستایی چه کرد؟/ از انجام ۶۰ کیلومتر آسفالت تا آبرسانی به ۱۸۵ روستا
دولت رئیسی در آب شرب و راه‌ روستایی چه کرد؟/ از انجام ۶۰ کیلومتر آسفالت تا آبرسانی به ۱۸۵ روستا
آب و جاده روستایی در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته است و خدمت مسئولان در این دو حوزه کماکان ادامه دارد.

به گزارش خبر دیشموک ،  یکی از اقدامات خوب در یکساله دولت آیت‌الله رئیسی توجه به راه و آب مناطق روستایی است. موضوع مهمی که در دولت‌‌های گذشته مورد غفلت قرار گرفته بود.

غفلت از آبرسانی به روستاها تا جایی است که وزیر کشور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: آبرسانی به روستاها به سرعت جلو می‌رود اما جای تعجب دارد که در دوره‌های گذشته به این مورد توجه نشده و این همه روستای بی‌آب وجود دارد.

به گفته وزیر کشور در دولت سیزدهم توجه به آب و راه روستایی مورد توجه جدی دولتمردان قرار دارد و این موضوع در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در دستور کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: راه ۵۴ روستا عملیاتی و بهره‌برداری رسید و ۱۳۰ روستای دیگر در حال انجام است، ضمن اینکه  در طول یکسال دولت سیزدهم ۶۰کیلومتر آسفالت راه روستایی انجام پذیرفت.

دولت سیزدهم در حوزه آبرسانی هم خدمات خوبی داشته است، کهگیلویه و بویراحمد بهار و تابستان را در حالی پشت سر می‌گذارد که با تنش آبی شدید مواجه شد و همین عامل موجب شد تا مسئولان آستین بالا بزنند و برای این موضوع فکری کنند.

بسیج سازندگی و آبفا طی این قرارداد متعهد شدند به ۱۸۵ روستا آبرسانی کنند که در هفته دولت، پروژه ۱۶ روستا به بهره‌برداری رسید‌ و عملیات برای ۱۶۹ روستای دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/