در منابع طبیعی چه خبر است؟ / استخدامی های فک و فامیل مسئولان در منطقه صدای همه را درآورد
در منابع طبیعی چه خبر است؟ / استخدامی های فک و فامیل مسئولان در منطقه صدای همه را درآورد
جذب در دیشموک با قانون و مقررات یا با بند پ ؟ شفاف سازی شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، وضعیت مدیریت منابع طبیعی دیشموک بلاتکلیف و خبرها حاکی از آن است که ۳ نفر نیرو در این اداره جذب شدند.

سوال اینجاست :

تغییر و تحولات بیش از حد در منابع طبیعی به چه خاطر هست ؟

مسئول جدید چه کسی خواهد بود ؟

استخدام در این اداره کی و طبق کدام آگهی انجام شد ؟

مردم خواهان ورود نهادهای امنیتی به این مسئله هستند !

لازم بذکر است طی سه سال اخیر بیش از ۲۰ نفر در دیشموک در ادارت ، سازمانها و نهادها جذب شده و قریب به ۱۰ نفر از آنها فک و فامیل مسئولان منطقه بودند.

این مورد هم نیاز به بررسی است که آیا دخالتی در جذب داشته یا بصورت قانونی بکار گرفته شدند ؟

قابل توجه مردم فهیم دیشموک ، جهاد کشاورزی ، بهزیستی، اورزانس اجتماعی و هلال احمر منطقه بزودی جذب نیرو خواهد داشت و امیدواریم در این موارد حق قشر مستضعف و باسواد و تحصیل کرده خورده نشود و برابر با قانون جذب در این مجموعه ها صورت بگیرد .

نکته مهم و ضروری اینکه در مواردی مهم چند جوان با استعداد و توانمند و باتجربه از طرُق مختلف و گزارشات و طومار های افراد خاص از جذب در نهادها، سازمانها و … رد شدند.

خبر دیشموک همیشه به شدت نسبت به گماردن افراد نالایق و ضعیف در سطح مدیریتی بخش دیشموک گلایه داشته و عمده مشکل منطقه را همین مورد دانسته و نیاز هست استاندار و فرماندار محترم دقت نظر داشته تا نیروهای باصلابت، باسواد و باتجربه و انقلابی و همسو با دولت مردمی و جهادی و انقلابی  در منطقه مورد استفاده قرار گرفته تا مردم خدمت کنند.

 

انتهای پیام /

 

 

  • نویسنده : مالک آهنگ