خانواده شهداء از حوزه راهداری گلایه دارند/ تمام خدمات نظام از این تریبون بیان می شود
خانواده شهداء از حوزه راهداری گلایه دارند/ تمام خدمات نظام از این تریبون بیان می شود
امام جمعه دیشموک تریبون امام جمعه را کنار مسئولان دانست و گفت : تمام خدمات دولت های مختلف از این تریبون بیان میشود و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در دولت های مختلف بی نظیر بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت السالام  راوند با اشاره به حدیث پیامبر (ص) قـالَ رَسـُولُ اللّه ِ صلي الله عليه و آله: يَجْلِسُ النّاسُ مِنَ اللّه ِ يَوْمَ الْقِيامَةِ عَلى قَدْرِ رَواحِهِمْ اِلَى الْجُمُعاتِ الْأَوَّلُ وَ الثّانِىُ وَ اَلثّالِثُ. اظهار داشت :در ردوز قیامت ملاک قرب به خداوند نماز جمعه است و به همین خاطر کسی که بیشتر در نماز جمعه شرکت کند قطعاً نفر اول جهت قرب به پروردگار متعال خواهد بود و به طبع مومنین اهل تقوا اهل نماز جمعه هستند.
وی افزود : ۵مردادادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور هست و این مهم در سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی {ره} به امامت آیت الله طالقانی اقامه شد و در تقویم نماز جمعه به عنوان روز نماز جمعه نامگذاری شد.
ایشان پایگاه های نماز جمعه در سراسر کشور را بیشاز ۹۰۰مورد برشمرد و خاطرنشان کرد : هدف این پایگاه ها خدمت به مردم است و  در زمینه بصیرت افزایی و مطالبه گری کنار مردم فعالیت می کنندو مطالبات مردم را بیان می کنند.
امام جمعه دیشموک ضمن تاکید بر فرمایشات رهبری در مورد جایگاه نماز جمعه اذعان داشت : این جایگاه ادامه دهنده خط رهبری و هدایت جریان اسلامی با توجه به تاثیر امام جمعه از سیره امامین انقلاب ؛ حضرت امام و مقام معظم رهبری بر مردم باوری ، مردمداری و مردم محوری است.و نه تنها باید بیشتر از بقیه جامعه باشد ،بلکه؛، باید الگو و شاخصی برای زیست روحانیت در بطن جامعه اسلامی باشد.
امام جمعه دیشموک تریبون امام جمعه را کنار مسئولان دانست و گفت : تمام خدمات دولت های مختلف از این تریبون بیان میشود و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در دولت های مختلف بی نظیر بود.
حجت السلام راوند گفت : شاید انتظار داشته و داریم در تقسیم بودجه مدیریت بهتری انجام میشد، خدمت رسانی بهتر و توجه بیشتر صورت بگیرد  ، لیکن ؛ خدمات انقلاب اسلامی در دولت های مختلف بعد از انقلاب در بخش ما بی نظیر بود.
خطیب جمعه دیشموک دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری را مهم دانست و بیان کرد : مهم ترین آزمون دولت جدید انتخاب کابینه مردمی و جهادی و انقلابی است که باید دید ایا در این آزمون موفق عمل خواهد کرد.
 وی ادامه داد : دولت و مجلس جناح‌بازی‌های سیاسی را کنار گذاشته و «تخصص» را اصل و کسی میدان دار شود که امین مردم،صادق،متدین و  از بن دندان معتقد به جمهوری اسلامی و نظام اسلامی باشد و با ایمان و همچنین نگاه مثبت به افق داشته و متشرع باشد.
خطیب جمعه دیشموک با بیان اینکه پهپاد انصارالله یمن با وجود گنبد آهنین ، قلب اسرائیل غاصب را نشانه رفت،گفت : این کار رعب و وحشت را در اردوگاه صهیونیست ها گسترش داد و اینکه انصارالله علاوه بر تل آویو؛ ناوها و کشتی های دریای آمریکا و انگلیس  را مورد هدف قرار داد، بزرگترین چالش دریایی  بعد از جنگ جهانی دوم برای امریکا و انگلیس هاست.
حجت السلام والمسلمین راوند معضل مسیر ارتباطی انجیره به دیشموک را درسرساز دانسته و تصریح نمود : اینکه یک مسیری را به بهانه بازسازی نیمه کاره رها کنند درست نیست و به همین خاطر خانواده های شهداء در این مسیر و مردم نسبت به این مسئه به شدت نگران و معترض هستند.
وی سکوت نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و بازرسی را در این باره غیر قابل توجیه دانست و بیان کرد :انتظار می رود به مسئله انتخاب پیمانکاران ورود کرده که چرا چنین نیروهای ناکارآمد و ضعیف و بی تدبیر و بی انگیزه ای را انتخاب میکنند.
انتهای پیام /
  • نویسنده : آرش آهنگ