یادواره شهدای دانش‌آموز دیشموک باشکوه برگزار شد/امام جمعه دیشموک: رعایت حجاب و پشتیبانی از ولایت فقیه خواسته‌ی شهدا است(+تصاویر)
یادواره شهدای دانش‌آموز دیشموک باشکوه برگزار شد/امام جمعه دیشموک: رعایت حجاب و پشتیبانی از ولایت فقیه خواسته‌ی شهدا است(+تصاویر)
امام جمعه دیشموک خاطرنشان کرد: دانش اموزان باید مبانی دینی و اعتقادی خود را تقویت کنند و الگو گیری از شهدای دانش اموز از جلمه شهید فهمیده هارا مدنظر قرار دهند.
یادواره شهدای دانش‌آموز دیشموک با حضور دانش اموزان، مردم و مسئولان باشکوه برگزار شد.
حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در این مراسم ضمن خیرمقدم از حضور عموم در این یادواره تقدیر و تشکر و کرد و گفت:  دانش آموزان راه شهیدان دانش اموز را ادامه دهند.
وی به اهمیت جایگاه و فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و دانش اموزان را به رعایت حجاب و توجه به اعتقادات و نماز و روزه حضور در مساجد توصیه کرد.
راوند با اشاره به یک شهید نوجوانی که امام وی را طلبیده و او را می بوسد گفت: شهدا مبانی دینی قوی داشته و همه شهدا دارای این ویژه گی بودند.
امام جمعه دیشموک اضافه کرد: ما اگر بخواهیم از شهدا پیروی کنیم باید وصیت نامه انها را بخوانیم و عمل کنیم.
حجت الاسلام راوند به بیانات شهدا در وصیت نامه های خویش اشاره داشت و بیان کرد: شهدا در وصیت نامه های خود, توصیه به حجاب و پشتیبانی از ولایت فقیه را تاکید می کردند.
امام جمعه دیشموک خاطرنشان کرد: دانش اموزان باید  مبانی دینی و اعتقادی خود را تقویت کنند و  الگو گیری از شهدای دانش اموز از جلمه شهید فهمیده هارا مدنظر قرار دهند.
سرهنگ مهدوی مسئول بسیج دانشجویی استان سخنران این مراسم بوده است که مشروح سخنرانی منتشر می شود
====================
گزارش تصویری از وحید آهنگ
===================