دیدار و ابراز همدردی جانشین سپاه فتح استان با خانواده‌های ۲ شهید در چرام+تصاویر
دیدار و ابراز همدردی جانشین سپاه فتح استان با خانواده‌های ۲ شهید در چرام+تصاویر
مثنوی تصریح کرد: عزتی که خداوند به شهدا عنایت فرموده است با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبر دیشموک،     سردار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح استان به همراه سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام، سرهنگ پاسدار زریر فرضی زاده معاونت بازرسی سپاه فتح، سرهنگ عطایی نژاد مسئول امور شهدا و ایثارگران سپاه فتح، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج کهگیلویه و چرام و رئیس بنیاد شهید این ۲ شهرستان، در پی در گذشت پدر و مادر بزرگوار شهیدان پاکروش و محمدزاده با خانواده‌های این شهیدان دیدار و ابراز همدردی کردند.

سردار مثنوی در این دیدارها بر ضرورت حفظ سیره و راه شهدا تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا توانسته با وجود تمامی دسیسه‌ها و دشمنی‌های دشمنان نظام باقدرت در مسیر آرمان‌های امام و شهدا حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا، سرمایه‌های معنوی نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: شهدا انسان های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آنها وظیفه هرفردی است.

مثنوی تصریح کرد: عزتی که خداوند به شهدا عنایت فرموده است با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

سرهنگ پاسدار سید حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه نیز با اشاره به اینکه آسایش و امنیت امروز را مدیون شهدا و جانفشانی‌های آن‌ها هستیم، گفت:شهداء چراغ راه امروز ما هستند و تکریم خانواده شهداء یک وظیفه شرعی است.

سرهنگ پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام نیز گفت: امروزه عزت، عظمت، امنیت و اقتدار ما مدیون خون پاک شهیدان است و ما باید از شهیدان درس و الگو بگیریم.

در پایان جانشین فرمانده سپاه فتح و حاضرین با حضور در گلزار شهدای شهرستان چرام به مقام شامخ سردار شهید غلامحسن محمدزاده و شهدای این شهرستان ادای احترام کردند.

دیدار و ابراز همدردی جانشین سپاه فتح استان با خانواده های ۲ شهید در چرامدیدار و ابراز همدردی جانشین سپاه فتح استان با خانواده های ۲ شهید در چرامدیدار و ابراز همدردی جانشین سپاه فتح استان با خانواده های ۲ شهید در چرامدیدار و ابراز همدردی جانشین سپاه فتح استان با خانواده های ۲ شهید در چرامدیدار و ابراز همدردی جانشین سپاه فتح استان با خانواده های ۲ شهید در چرامدیدار و ابراز همدردی جانشین سپاه فتح استان با خانواده های ۲ شهید در چرامدیدار و ابراز همدردی جانشین سپاه فتح استان با خانواده های ۲ شهید در چرامدیدار و ابراز همدردی جانشین سپاه فتح استان با خانواده های ۲ شهید در چرامدیدار و ابراز همدردی جانشین سپاه فتح استان با خانواده های ۲ شهید در چرامدیدار و ابراز همدردی جانشین سپاه فتح استان با خانواده های ۲ شهید در چرامدیدار و ابراز همدردی جانشین سپاه فتح استان با خانواده های ۲ شهید در چرامدیدار و ابراز همدردی جانشین سپاه فتح استان با خانواده های ۲ شهید در چرامدیدار و ابراز همدردی جانشین سپاه فتح استان با خانواده های ۲ شهید در چرام