تریبون به‌دستان مردم را ناامید نکنند/همین نهادی که شما در آن مسئولیت گرفتید!؛خدمات نظام است
تریبون به‌دستان مردم را ناامید نکنند/همین نهادی که شما در آن مسئولیت گرفتید!؛خدمات نظام است
اینجا مردم متدین ،پایبند ،انقلابی و شیعه دوازده امامی اما آمار خودکشی نگران کننده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیشموک در جمع مردم اظهار کرد: برای گازرسانی این مناطق کلی کار انجام شد و ۸۰ میلیارد تومان دوباره اعتبار گذاشته شد و ۶۳ روستا تا اسفندماه سال آینده از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی گفت:  در این مناطق درست از محرومیت هست ،لیکن؛ خدمات زیادی انجام شد ، ما حق نداریم مردم را نا امید کنیم، شما جوری صحبت کردید که نه جوانی می‌تواند در این منطقه زندگی کند، نه زنی ، نه مردی ، اینجوری که نمیشود ، مردم آبرومندانه و عزتمندانه زندگی می‌کنند.

احمدزاده اضافه کرد:نظام اسلامی پای کار و در حال خدمت رسانی است ، همین نهادهایی که شما در آن مسئولیت گرفتید و در حال فعالیت هستید،خدمات نظام است و زندگی آبادی دارید و بدانید مردم عزتمندانه و با امیدواری در حال زندگی هستند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خواهش میکنم پیوست فرهنگی پروژه های خود را ببینید، ما به پیوست فرهنگی پروژه ها نیاز داریم .

وی تصریح کرد: در همین بخش و بخش همجوار بیشترین مشکلات را داریم ، مشکلات اجتماعی را داریم و وقتی ما با ناامیدی صحبت کنیم برای جوانان و زنان۱؛ آنها هم می‌گویند هیچی نیست برویم خودکشی کنیم.

احمدزاده خطاب به تمام ادارات بخش دیشموک، پیوست فرهنگی ادارات خود را ارائه دهید .

در همین بخش و بخش همجوار بیشترین مشکلات را داریم ، مشکلات اجتماعی را داریم.

وقتی ما با ناامیدی صحبت کنیم برای جوانان و زنان ؛ آنها هم می‌گویند هیچی نیست برویم خودکشی کنیم.

از همه ادارات میخواهم پیوست فرهنگی ادارات خود را ارائه دهید.

استاندار اذعان داشت: ممنون سپاه پاسداران هستیم ؛  الان طرح اشتغال خانه به خانه را با بسیج و سپاه می خواهیم شروع کنیم تا جوانان بیکار هر خانواده را شناسایی کنیم و باتوجه به توانایی آنها اشتغال زایی کنیم.

کمک کنید همه دستگاهای این دو بخش ،شهرستان و استان پیوست فرهنگی پروژه های خود را ارائه دهند.

وی گفت: از سپاه پاسداران میخواهم برنامه هایی برای امور فرهنگی این منطقه داشته باشد .

اینجا مردم متدین ،پایبند ،انقلابی و شیعه دوازده امامی اما آمار خودکشی نگران کننده است .

احمدازاده افزود: اینجا به شهرستان تبدیل و خدمات بیشتری به اینجا ارائه خواهد شد و  تمام مسیرهایی که امروز رفتیم ،مدیر کل راهداری ، معاون عمرانی را صحبت کردم این موارد دیده شود و بودجه تامین تا مشکل آنها حل شود و  آینده رو به بهبودی و امیدواری است.

احمدزاده اشاره کرد: از همه میخواهم، همه کسانیکه تریبون به دست می گیرند ، همیشه مردم را امیدوار کنید ، هر کسی تریبون به دست می‌گیرید مدیون است، مردم را نا امید نکنید  و سیستان و بلوچستان وضعش از اینجا خیلی بدتر اما آمار خودکشی اینجا نگران کننده است پس مردم را نا امید نکنید چون مدیونید.

استاندار خاطرنشان کرد: همه مدیران وظیفه دارند به مردم انقلابی،متدین ،شیعه دوازده امامی و نجیب و شریف این منطقه کمک خدمت کنند و قول می‌دهم در چند محور اساسی این مناطق در این دولت از محرومیت نجات خواهد یافت و روزهای خوب را به چشم خواهند دید .

در پایان استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نماینده محترم مجلس که فعال و پای کار هستند تشکر کرد ، و گفت دیدم که چقدر برای سد آبریز پیگر و تلاش می‌کنند و همچنین از همه نهاده های حمایتی این منطقه جهت خدمت رسانی تشکر می کنم.

انتهای پیام/