تجلیل از ۲۰۰ دانش‌آموز ممتاز مسابقات فرهنگی
تجلیل از ۲۰۰ دانش‌آموز ممتاز مسابقات فرهنگی
آئین اختتامیه مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی کهگیلویه با تجلیل از ۲۰۰ دانش‌آموز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبردیشموک، فریدون فاطمی‌زاده در مراسم اختتامیه جشن تجلیل از ۲۰۰ دانش‌آموز برتر فرهنگی، هنری، قرآن و عترت، از قرآن به عنوان منبع عظیم کبریایی و چراغ راه هدایت انسان نام برد و اظهار کرد: امروز تجلیل از کسانی است که فهمیده‌اند منابع عظیمی وجود دارد که چراغ های فروزان ما هستند و اگر به آن‌ها متصل شویم راه سعادت را طی و به حیات طیبه دسترسی‌ پیدا خواهیم کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش دهدشت تصریح کرد: خداوند این لطف را شامل حال شما کرده که به این منابع عظیم و ارزشمند دست پیدا کرده و خود را بسازید تا بتوانید در جامعه مفید باشید.

 

وی افزود: باید دانش‌آموزانی تربیت شود که بعد از فارغ‌التحصیل شدن با تربیت‌های اخلاقی، اعتقادی، سیاسی، اجتماعی، هنری و…در جامعه نقش ایفا کنند.

 

الیاس آذرکمان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه نیز در این آیین هدف از برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و قران، عترت، را ایجاد انس و علاقه دانش‌آموزان و کشف استعدادها و توانمندی‌های هنری و فرهنگی دانش‌آموزان عنوان کرد.

 

آذرکمان افزود: در این مسابقات رقابتی دانش‌آموزان تلاش می‌کنند که استعدادهای پنهان خود را بروز دهند.

 

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش فرهنگی، هنری و قرآن، عترت و نماز برگزار شد گفت: بخش فرهنگی و هنری در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم با ۲۵ رشته برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات قریب به ۷۰۰ اثر از دانش‌آموزان تحویل گرفته شد و ۲۰۰ اثر پس از داوری کارشناسان معرفی شدند.

 

آذرکمان بیان کرد: از این ۲۰۰ اثر دانش‌آموزان ۷۰ اثر را به عنوان اثر برگزیده از مقطع متوسطه اول و دوم به مرحله استانی راه یافتند.

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی کهگیلویه مسابقات قرآن، عترت و نماز در ۱۲ رشته برگزار شد و نفرات اول انتخاب شده و در این مسابقات قریب به ۱۵۰ دانش‌آموز به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند‌.

 

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ