اهدای جهیزیه توسط قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور+تصاویر
اهدای جهیزیه توسط قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور+تصاویر
مسئول قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور کهگیلویه و بویراحمد گفت:در سالجاری ۶۰۰ سری جهیزیه به ارزش۱۳۲ میلیارد ریال به نوعروسان نیازمند استان اهدا شد.

به گزارش خبر دیشموک، حمید پسنده در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: امسال در قالب رزمایش پویش لبخند نوعروس با محوریت تشویق جوانان به امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم برخوردار در چهار مرحله جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شده است.

وی بیان کرد: جهیزیه‌ های اهدایی شامل هفت قلم کالای اساسی و مورد نیاز زندگی اعم از یخچال، اجاق گاز، فرش، ماشین لباس شویی، جاروبرقی و وسایل آشپزخانه بوده است.

مسئول قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه هدف از این برنامه حمایت از جوانان برای تشکیل خانواده و ترویج ازدواج آسان است، تصریح کرد: به مناسبت نیمه شعبان و عید نوروز ۱۸۰سری جهیزیه به ارزش ۴۰میلیارد ریال در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند به نوعروسان استان اهدا شد.

پسنده عنوان کرد: ارزش هر سری این جهیزیه ها ۲۲۰ میلیون ریال بوده و این میزان جهیزیه از سوی قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور کهگیلویه و بویراحمد به نوعروسان این استان اهدا شده است.

وی گفت: از این میزان جهیزیه ها ۱۲۵ سری آن به نوعروسان نیازمند گچساران در قالب رزمایش پویش لبخند نوعروس در ۲ مرحله به ارزش ریالی ۲۷ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال بوده که از این تعداد ۵۵ سری از این جهیزیه ها به مناسبت نیمه شعبان و عید نوروز به نوعروسان گچساران پرداخت شد.

وی اظهار کرد: میزان جهیزیه های پرداختی در گچساران با همکاری سپاه ناحیه مقاومت این شهرستان انجام شد.

انتهای پیام/