امسال ۳ هزار و ۶۱۵ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان انجام ‌شد
امسال ۳ هزار و ۶۱۵ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان انجام ‌شد
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۲۵ هزارو ۳۶۸ قلم کالای قاچاق ازاصناف در این استان کشف شد.

به گزارش خبر دیشموک ،  کریم روزبهان در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: امسال بیش از ۲ هزار و ۱۲۴ بازرسی از اصناف این استان انجام شد که در این زمینه ۲۹ پرونده قاچاق کالا کشف شد.

وی بیان کرد: امسال ۲۵ هزارو ۳۶۸ قلم کالای قاچاق از اصناف کهگیلویه و بویراحمد کشف شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ارزش ریالی این میزان کالای قاچاق کشف شده از اصناف این استان را ۱۶۲ میلیون و ۶۱۵هزار ریال است.

روزبهان عنوان کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۵هزارو ۵۱۷ قلم کشف شده بود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تعداد بازرسی ها در مدت مشابه سال گذشته یک هزارو ۹۳۵ بوده و ۱۵ پرونده قاچاق کالا در این زمینه تشکیل شد.

روزبهان اظهار داشت:امسال تعداد تماس‌های مردمی با تلفن ۱۲۴ در کهگیلویه و بویراحمد ۳۴۵ مورد بوده است.

وی گفت: در این مدت ۱۰۶ شکایت بصورت حضوری و ۳۷۷ مورد کتبی به ستاد خبری حوزه اداره مشارکت های مردمی و شکایات گزارش شده از این تعدا گزارش ها ۲۴۰ واحد صنفی متخلف شناسایی شد.

روزبهان تصریح کرد: حوزه نظارت بر نانوایان بیش از ۶ میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال پرونده تخلف تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال ‌شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امسال ۳ هزار و ۶۱۵ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان انجام ‌شد که منجر به تشکیل ۲۸۹ پرونده تخلف شده است.

روزبهان بیان کرد: به‌رغم اینکه مسئولیت نظارت مستقیم حوزه آرد و نان و نانوایی‌ها از آذر سال گذشته برعهده جهاد کشاورزی است، در عین حال بنا به شرایط موجود بازرسان صمت در کنار همکاران جهاد کشاورزی نظارت بر این حوزه را نیز انجام می‌دهند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تعداد تخلفات انجام شده از سوی این نانوایی ها بیش از ۳۰۰ مورد بوده است.

روزبهان تصریح کرد: در مدت مشابه سال گذشته سه هزارو ۱۳۰ فقره بازرسی از واحدهای نانوایی این استان انجام شده که در این زمینه ۲۲۰ پرونده تشکیل شد.

انتهای پیام/