امام جمعه دیشموک: عزای حسین جای تفرقه افکنی نیست؛ باید هر خانواده یک طلبه داشته باشد+تصاویر
امام جمعه دیشموک: عزای حسین جای تفرقه افکنی نیست؛ باید هر خانواده یک طلبه داشته باشد+تصاویر
حجت الاسلام راوند افزود : در عزای حسینی شرکت میکنیم ،لیکن؛ دروغ می گوئیم، تهمت می زنیم و دنبال اختلاف افکنی در هیات مذهبی حسین ع هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند در جمع عزاداران حسینیِ روستای اسفندان اظهار داشت : این عزاداری که انجام می دهیم نماد شور حسینی و درکنار آن باید شعور حسینی هم داشته باشیم و شعور حسینی یعنی در کنار اینکه به عزاداری و سوگواری می پردازیم و از این قیام خونین تجلیل و گرامی داشت به عمل می آوریم ، رفتار، منش و گفتار ما نیز باید عاشورایی و حسینی باشد و گام در جای گام امام حسین بگذاریم و امام خود را بشناسیم.

وی افزود : در عزای حسینی شرکت میکنیم ،لیکن؛ تهمت میزنیم ، دروغ می گوئیم، تهمت می زنیم و دنبال اختلاف افکنی در هیات مذهبی حسین ع هستیم که این درست نیست.

حجت الاسلام راوند خاطرنشان کرد :  متاسفانه گوشی ، رفتار و زندگی ما یزیدی شد، اگر دنبال راه حسین (ع)  هستیم باید معارف حسین علیه السلام را مقوله زندگی شخصی خود قرار دهیم.

امام جمعه دیشموک کلاهبرادری اینترنتی را زنگ خطر بزرگی دانست و گفت : باید هر خانواده یک طلبه داشته باشد و فرزندان خود را در مسیر امام حسین (ع)سوق دهیم تا عاقبت بخیر شوند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ