حمایت از انتخاب آگاهانه و اندیشمندانه فرماندار لنده توسط استاندار و نظر مثبت نماینده مجلس
حمایت از انتخاب آگاهانه و اندیشمندانه فرماندار لنده توسط استاندار و نظر مثبت نماینده مجلس
چند روزی است بعد از خبر انتصاب فرماندار شهرستان لنده مطالبی در بعضی از سایت های محلی منتشر شده که بر خود لازم دانستیم در این باب مطالبی را یادآوری کنیم.

چند روزی است بعد از خبر انتصاب فرماندار شهرستان لنده مطالبی در بعضی از سایت های محلی منتشر شده که بر خود لازم دانستیم در این باب مطالبی را یادآوری کنیم:

(بسم الله الرحمن الرحیم)

هر انتصابی مخالفت ها و موافقت هایی را در پی خواهد داشت و این یعنی رشد سیاسی یک منطقه و نمونه بارز مردم سالاری دینی است و با به اشتراک گذاشتن ایده ها و نظرات با سلیقه های گوناگون به منصه ظهور می رسد.

-تجربه هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت که هرگاه به جوانان میدان دادیم و از ظرفیت آن ها استفاده کردیم کارها پیشرفت کرد و پیروز میدان شدیم ، به عنوان نمونه محسن رضایی فرمانده سپاه وقت در زمان جنگ مگر چند سال داشت که امام راحل ما به ایشان اعتماد کرد و چنین مسئولیت خطیری را به ایشان محول کرد؟ براستی حسن باقری ها ، شهید همت ها ، شهید محمود کاوه ها و….. که جزو نوابغ جنگ بودند چه سابقه مدیریتی و اجرایی داشتند؟ به فرض مثال در همین شهرستان لنده وقتی به حکمت همتی منصب ریاستی جهادکشاورزی محول شد عده ای این اعتماد را مخرب و می گفتند لنده محل آزمون پس دادن نیست اما بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی دیدیم که همه مردم چگونه میزان رضایت مندی خود را از انقلابی که در جهاد کشاورزی ایجاد کرد ابراز کردند و به کارنامه درخشان ایشان نمره مثبت دادند این نمونه بارزی از اعتماد به جوانان است.

این مطالب عنوان شده و جهت دار از افردای که نه دلسوز شهرستان لنده هستند و نه از فرزندان و ساکنین این شهرستان که محلی از اعراب ندارند و با عقده گشایی قلم زدند و از روی کینه از جاهایی خاص کد می گیرند تا چنین مطالبی را منتشر کنند خطاب به این افراد عرض می کنیم که مردم شهرستان لنده صلاح سیاسی و مصلحت خود را بهتر از شما می دانند و نیاز به دخالت شماها و پارازیت های کلیشه ای تان ندارند.

در اخر ضمن حمایت از انتخاب آگاهانه و اندیشمندانه استاندار محترم و نظر مثبت نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی نسبت به انتخاب جلال دانش جوانی انقلابی ، مردم دار و ولایت مدار که راه توسعه را با تعاملات و روابط خوبی که در سطح کلان دارد به یقین برای شهرستان لنده هموار می سازد در آخر اعتقاد راسخ داریم که بهترین گزینه برای فرمانداری شهرستان لنده جلال دانش می باشد.

جمعی از جوانان و نخبگان شهرستان لنده

انتهای پیام/