آخرین تحرکات در پیش ثبت نام انتخابات استا
آخرین تحرکات در پیش ثبت نام انتخابات استا
آنگونه که شنیده شده برخی افراد شاخص و نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی نیز خودشان را برای این ماراتن بزرگ در اسفند ماه امسال آماده کرده‌اند.

به گزارش پایگاه  اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ تب و تاب انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد از هم اکنون آغاز شده و تعداد زیادی از افراد واجد شرایط به دنبال آن هستند که خود را در معرض رای مردم بگذارند.

 

آنگونه که شنیده شده برخی افراد شاخص و نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی نیز خودشان را برای این ماراتن بزرگ در اسفند ماه امسال آماده کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به افرادی در حوزه‌های انتخابیه کهگیلویه بزرگ و همچنین شهرستان بویراحمد اشاره کرد.

 

طبق شنیده‌ها نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کهکیلویه بزرگ قصد ثبت نام کرده و همچنین غلام محمد زارعی نماینده ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد دنا و مارگون نیز خود را برای انتخابات آماده کرده است.

 

اما آمار افراد ثبت نام کننده که تا روز گذشته ۱۸ مرداد به تعداد ۱۱۸ نفر بود به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار تا ظهر امروز ۱۹ مرداد به ۱۴۱ نفر رسیده است.

 

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ